// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

تاریخ انتشار بازی Seven: The Days Long Gone مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Seven: The Days Long Gone که در سبک ایزومتریک و نقش‌آفرینی طراحی شده است، با انتشار تریلری برای پی سی مشخص شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو IMGN.PRO و Fool’s Theory اعلام کرد که پروژه ایزومتریک، سه‌بعدی و نقش‌ آفرینی خود یعنی بازی Seven: The Days Lone Gone سال جاری در تاریخ ۱۰ آذر ماه (۱ دسامبر) منتشر خواهد شد.

بازی Seven: The Days Lone Gone کاربران را در نقش یک کاراکتر سرگردان در دنیای این بازی رها می‌کند. کاربران سفر خود را در دنیای جهان بازی آن که Vetrall Empire نام دارد، آغاز می‌کنند. سازندگان از دنیای این بازی «آخرالزمانی» یاد کردند که در آن کاربران می‌توانند به طور آزادانه به جستجو و کاوش بپردازند. کاراکتر بازی این قابلیت را دارد که با حرکات پارکور به سطوح مختلف دست پیدا کند که این امر می‌تواند جستجو را برای شما آسان‌ و از همه مهم‌تر لذت‌بخش‌تر کند.

کاراکتر شما در این بازی به دلیل  عواملی به زندانی در یک جزیره به نام Peh تبعید شده است. به گفته سازندگان نتیجه ماموریت شما می‌تواند سرنوشت انسان‌ها را تغییر دهد و در حین انجام ماموریت خود شما با داستان غنی روبرو می‌شوید که داستان یک خیانت را روایت می‌کند. سرتاسر دنیای این بازی را تکنولوژی مدرن و مرموزی فرا گرفته است که در خرافات‌های تاریکی فرو رفته است. سازندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند که تصمیمات شما می‌تواند در روند بازی و همچنین پایان آن تاثیر به‌ سزایی داشته باشد.

بازی Seven: The Days Lone Gone در تاریخ ۱۰ آذر ماه برای پی سی منتشر می‌شود. سازندگان هنوز به راه‌یابی این بازی به پلتفرم‌های دیگر اشاره‌ نکرده‌اند. سازندگان ضمن مشخص کردن تاریخ انتشار این بازی، تریلر جدیدی نیز از آن منتشر کردند که در انتها مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید.

برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی یا صفحه استیم آن مراجعه کنید.

برای دانلود ویودیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده