نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

پوستر جدید فیلم Black Panther لباس جدید شخصیت تی چالا را نشان می‌دهد

مارول اخیرا پوستر بین المللی جدیدی از فیلم Black Panther را منتشر کرده که در آن شاهد نسخه کامل لباس جدید شخصیت تی چالا هستیم.

کمتر از سه ماه دیگر فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و ماه گذشته، مارول استودیو (Marvel Studios) پوسترهای جدیدی را از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های این فیلم بوده است. حال مارول پوستر بین‌المللی جدیدی از فیلم Black Panther را منتشر کرده است که در آن شاهد نسخه کامل لباس جدید و ارتقا یافته شخصیت تی‌چالا، پادشاه جدید واکاندا هستیم. در این پوستر به‌خوبی تغییرات متعدد لباس و ماسک جدید این شخصیت قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Black Panther International Poster

اواخر ماه مهر امسال، مارول استودیو تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Black Panther را منتشر کرد. حال با توجه به فاصله‌ای که تا زمان اکران این فیلم وجود دارد، ممکن است که مارول تریلر دیگری از فیلم Black Panther را منتشر کند، اما این احتمال وجود دارد که مانند فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، مارول تنها دو تریلر رسمی را برای این فیلم در نظر گرفته باشد. شخصیت تی‌چالا ملقب به پلنگ سیاه، قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز حضور داشته باشد و اخیرا مجله ونتی فر به مناسبت دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول، تصاویری از بازیگران فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است که چادویک بوزمن نیز در بین بازیگران این فیلم دیده می‌شود.

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده