نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

انتشار پوستر شخصیت های فیلم Black Panther

مارول استودیو پوسترهای جدیدی از فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های این فیلم است.

کمپانی مارول استودیو آماده می‌شود تا فیلم Black Panther را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ اکران کند. ماه گذشته، مارول استودیو تریلر و پوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد. حال این کمپانی پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های این فیلم را منتشر کرده است که در آن اعضای خانواده سلطنتی واکاندا به‌همراه شخصیت‌های کلیدی این فیلم از جمله شخصیت‌های شرور و منفی فیلم، دیده می‌شوند. در این پوسترها به‌طور خلاصه شخصیت‌های فیلم Black Panther توصیف شده‌اند، اما نشان می‌دهد که چگونه قرار است این فیلم نگاه متفاوت‌تری را نسبت به دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

Black Panther Character Posters

Black Panther Character Posters

نگاه متفاوت در فیلم چیزی است که تاکنون در دو تریلر منتشر شده از فیلم Black Panther را مشاهده کرده بودیم. با این حال، این پوسترها جزئیات باور نکردنی را از دنیای رنگارنگ واکاندا و اشخاصی که قرار است از آن محافظت کند، ارائه می‌دهد. در این ۹ پوستر شاهد شخصیت‌هایی چون پادشاه تی‌چالا، اریک کیلمانگر، شوری، یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، اوکویه، ناکیا، وکابی، اورت راس، زوری و ام‌باکو هستیم. پیش از این، اندی سرکیس، بازیگر نقش یولیسیس کلا، در یک مصاحبه اطلاعات جدیدی از اهداف نقش خود در فیلم Black Panther را به اشتراک گذاشته بود. این شخصیت را برای اولین‌بار در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) ملاقات کرده بودیم.

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده