نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

انتشار تصاویر بازیگران و تاریخ احتمالی انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War

مجله ونتی فر اخیرا تصاویری از بازیگران فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده و مارول نیز احتمالا تاریخ پخش اولین تریلر این فیلم را اعلام کرده است.

ماه گذشته بود که یکی از کاربران ردیت که AscendedAncient نام داشت، تصاویر جدیدی از اولین تریلر فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) را فاش کرد. اخیرا نیز همین کاربر ردیت یک ویدیو و بخش کوتاهی از اولین تریلر این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. فیلم Avengers: Infinity War قرار است تابستان سال آینده اکران شود و فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) نیز مراحل تولید و فیلمبرداری خود را سپری می‌کند. حال مجله ونتی فر اخیرا به مناسبت دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول، شماره جدید خود را به فیلم Avengers: Infinity War اختصاص داده است. این مجله چهار تصویر روی جلد و چند تصویر گروهی از بازیگران این فیلم را منتشر کرده است.

در این تصاویر، شاهد حضور شخصیت‌هایی چون کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ، ثور با بازی کریس همسورث، هالک با بازی مارک روفالو، بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، هاوک آی با بازی جرمی رنر، پلنگ سیاه با بازی چادویک بوزمن، باکی بارنز با بازی سباستین استن، مرد مورچه‌ای با بازی پل راد، واسپ با بازی اوانجلین لیلی، گامورا با بازی زویی سالدانا، استار لرد با بازی کریس پرت، دراکس ویرانگر با بازی دیوید باتیستا، مانتیس با بازی پام کلمنتیف، والکری با بازی تسا تامپسون، نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، فالکون با بازی آنتونی مک‌کی، ویژن با بازی پل بتانی و غیره هستیم. همچنین در یکی از این تصاویر نیز شاهد حضور افتخاری کوین فایگی و استن لی در کنار هم هستیم. شما در ادامه می‌توانید تعدادی از این تصاویر را مشاهده کنید:

Avengers Infinity War Cast Images

       

علاوه بر این، مجله ونتی فر مصاحبه‌هایی را نیز انجام داده است. در مصاحبه با باب ایگر، رئیس والت دیزنی (Walt Disney)، او گفت که این کمپانی در حال حاضر بیش از ۷ هزار شخصیت مارول را در اختیار دارد و انتظار می‌رود که در فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی مارول به دنیاهای جدید و کشف‌نشده‌ای سفر کنیم. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو (Marvel Studios) نیز در این مصاحبه از انتظاری که طرفداران می‌توانند از فیلم Avengers 4 داشته باشند، گفت و با توجه به صحبت‌های او بسیار بعید است که شخصیت‌های اصلی انتقام جویان از جمله کاپیتان آمریکا، ثور، هالک و آیرون من، در فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی مارول بازگردند. با این حال،‌ او از آینده این دنیای سینمایی بسیار مطمئن است. فایگی گفت:

دو دوره مجزا وجود خواهد داشت که همه چیز به قبل و بعد از فیلم Avengers 4 تقسیم خواهد شد. من می‌دانم این چیزی نیست که مردم انتظار دیدن آن را داشته باشند. در حال حاضر ما دارای ۲۲ فیلم هستیم و در برنامه ما ۲۰ فیلم دیگر نیز وجود دارد که کاملا متفاوت‌تر از فیلم‌هایی هستند که تاکنون ساخته و منتشر شده‌اند.

Kevin Feige Marvel

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده