// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

نقشه Nivelle Nights بازی Battlefield 1 به زودی رایگان می‌شود

بدون نیاز به بسته الحاقی و پرمیوم پس، می‌توانید نقشه Nivelle Nights را در بازی Battlefield 1 تجربه کنید.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس اعلام کرد که نقشه Nivelle Nights، یکی از مپ‌های متفاوت و زیبای بازی Battlefield 1، به زودی به‌صورت رایگان در اختیار همه بازیکنان قرار خواهد گرفت.

این نقشه در حقیقت نبردهایی را که در میان دو شهر ملمزون و سوپیر در فرانسه رخ داده است، زیر نور درخشان ماه به تصویر می‌کشد. Nivelle Nights مملو از سنگرها و خندق‌های متعدد است و نبردهای نزدیک و شلوغی را در میان گل و لای فراوان شامل می‌شود.

این نقشه پیش از این فقط برای افرادی که پرمیوم پس داشتند یا بسته الحاقی They Shall Not Pass را خریداری کرده بودند، در دسترس بود و حالا دایس تصمیم گرفته است تا با رایگان کردن این مپ، بازیکنانی را که تمایلی به خرید بسته الحاقی ندارند، همچنان در بازی حفظ کند.

البته Battlefield 1 همچنان به سبب گیم‌پلی خوب، محتویات جدیدی که برایش معرفی می‌شود و اینکه هنوز خبری از نسخه بعدی بازی نیست، جزو بازی‌های آنلاین شلوغ و پرطرفدار این روزها محسوب می‌شود، اما تولید محتوا برای افرادی که از پرمیوم پس استفاده می‌کنند، در کنار پشتیبانی و حمایت از کاربران عادی بازی، هدفی است که دایس و الکترونیک آرتز به بهترین نحو قصد انجامش را دارند.

بازی Battlefield 1 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده