نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

آپدیت 1.38 بازی No Man's Sky در دسترس قرار گرفت

استودیو هِلو گیمز بروزرسانی نسخه ۱.۳۸ بازی No Man's Sky را برای پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر منتشر کرد.

بروزرسانی‌های بازی No Man's Sky از زمان انتشار آپدیت Atlas Rises کاهش چشم‌گیری داشته است، ولی حال و مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو هلو گیمز بروزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر کرده است که بزرگ‌ترین تغییر آن مربوط به سیستم ذخیره‌سازی بازی است.

این بروزرسانی تغییرات بسیاری را با خود به همراه می‌آورد، ولی بزرگ‌ترین تغییر را می‌توان به سیستم ذخیره‌سازی بازی مربوط دانست که جزئیات آن در یادداشت‌های همراه آپدیت 1.38 بازی No Man's Sky قابل مشاهده است. استودیو هِلو گیمز هدف از تغییر در سیستم ذخیره‌سازی بازی را «مدیریت راحت‌تر فایل‌های ذخیره در بین حالت‌های مختلف بازی» عنوان کرده است. اکنون بازیکنان پنج اسلات برای ذخیره‌سازی بازی در اختیار دارند که فایل‌های موجود به آن منتقل می‌شود و انتخاب یک اسلات خالی به بازیکنان امکان می‌دهد که حالت بازی خود را انتخاب کنند.

به منظور مدیریت بیشتر، هر اسلات یک جفت زیر اسلات خواهد داشت که یکی برای ذخیره‌سازی دستی و دیگری برای ذخیره‌سازی خودکار بازی است. بازیکنان در ذخیره‌ی دستی دقیقا به محل ذخیره‌شده‌ی بازی باز می‌گردند و ذخیره‌سازی اتوماتیک زمانی اتفاق می‌افتد که از سفینه خود خارج شوید، جان خود را از دست دهید و یک پایگاه را به‌دست آورید.

در حال حاضر بازیکنان می‌توانند محدوده گسترده‌ای از درجه حرارت سیارات مرده را تشخیص دهند و از حالا تاثیرات آب‌وهوا در زمان پرواز به ارتفاع شما نیز بستگی خواهد داشت. در این بروزرسانی، دستگاه تجزیه و تحلیل میزبان قابلیت‌های جدیدی شده است که از میان آنها می‌توان به تخمین عمر گیاهان برای رشد حداکثری اشاره کرد. امکان بررسی کشتی‌های فضایی از راه دور برای آگاهی از کلاس، نوع و ارزش آنها و همچنین تعیین فاصله‌ی منابع دور از دسترس نیز از دیگر امکاناتی است که در این بروزرسانی به بازی راه یافته است. علاوه بر این، هم‌اکنون دزدان دریایی با ایجاد اختلال در سیستم‌ها می‌توانند زودتر ظاهر شوند.

بروزرسانی ۱.۳۸ بازی No Man's Sky در حال حاضر به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است. این بروزرسانی اشکالات زیادی را رفع می‌کند و پیشرفت‌های مناسبی را به همراه می‌آورد که جزئیات کامل آن را می‌توان در منبع خبر مشاهده کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده