// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

آپدیت جدید No Man's Sky، بخش چند نفره را به بازی اضافه کرده است

در جریان به روزرسانی اخیر بازی No Man's Sky، بخش چند نفره به بازی اضافه شده است و می‌توانید با سایر بازیکن‌ها ارتباط برقرار کنید.

با گذشت تقریبا یک سال از عرضه‌ی بازی No Man's Sky، استودیو هلوگیمز، سازنده‌ی این بازی، همچنان به پشتیبانی از بازی خود ادامه می‌دهد. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، به تازرگی آپدیت جدید این بازی با نام Atlas Rises روی کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 عرضه شده و تغییراتی در بخش گرافیک ایجاد کرده است.

جدای از تغییرات گرافیکی، شاهد ۳۰ ساعت محتویات جدید داستانی خواهیم بود. از زمان عرضه بازی No Man's Sky، هواداران می‌خواستند که بخش چند نفره به بازی اضافه شود. پس از گذشت این همه مدت، بالاخره شاهد یک بخش تقریبا چند نفره هستیم. در Joint Exploration که همان بخش چند نفره‌ی بازی است، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به اکتشاف بپردازند. این بخش از ۱۶ بازیکن تشکیل شده و محدودیت‌هایی دارد.

بزرگ‌ترین محدودیت این بخش را می‌توان نمایش ندادن دانست. به جای بازیکن‌ها در طول بازی کردن، یک سری اورب را مشاهده خواهید کرد. در همین راستا استودیو هلوگیمز اعلام کرده که بخش چند نفره‌ی بازی از محدودیت‌هایی برخوردار است و آن‌ها فعلا اولین قدم را در حالت مشارکتی چند نفره بازی برداشته‌اند. احتمالا در آینده شاهد اضافه شدن ویژگی‌های دیگری به Joint Exploration خواهیم بود.

از دیگر بخش‌های آپدیت 1.3 بازی No Man's Sky می‌توان به ۳۰ ساعت محتویات داستانی اشاره کرد. تیم سازنده اعلام کرده که این ۳۰ ساعت شامل کوئست‌های متفاوتی می‌شود و در طول بازی با NPCهای جدیدی روبرو خواهید شد. همچنین سیستم اقتصادی، مبادله کردن و ساخت و ساز در دنیای No Man's Sky نیز گسترش یافته است.

از این پس می‌توانید دنیای بازی را ویرایش کرده و از آیتمی به نام Multi-Tool استفاده کنید. در واقع این آیتم به شما اجازه می‌دهد تا مناظر اطراف خود را به خوبی شناخته و به شخصی سازی پایگاه خود کمک کنید. جدای از این موارد، تنوع و کیفیت جلوه‌های بصری بازی نیز افزایش یافته است و از طریق پورتال‌های باستانی که در بازی قرار داده شده، می‌توانید به دنیاهای گذشته سفر کنید.

درآخر بخش مبارزات بازی نیز با بهبودهایی مواجه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند سفینه‌های فضایی بیشتری را خریداری کنند. برای خواندن جزئیات کامل آپدیت 1.3 بازی No Man's Sky به اینجا بروید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده