نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

آپدیت پلی استیشن 4 پرو بازی The Witcher 3 منتشر شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد آپدیت پلی استیشن 4 پرو بازی The Witcher 3 را برای پشتیبانی از رزولوشن 4K منتشر کرده است.

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی The Witcher 3 امروز یک آپدیت جدید دریافت کرد تا بتواند از مزیت قدرت بیشتر پلی استیشن 4 پرو بهترین بهره را ببرد. استودیو سی دی پراجکت رد که سازنده بازی محسوب می‌شود، گفته است به واسطه این آپدیت، بازی The Witcher 3 و تمامی محتوای اضافی آن از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهند کرد و علاوه بر این شاهد بهبود جزئی کارایی بازی خواهیم بود.

اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آپدیت پلی‌استیشن 4 پرو بازی The Witcher 3 دقیقا چه جنبه‌هایی از کارایی بازی را بهبود می‌بخشد به اشتراک گذاشته نشده است. هنوز مشخص نیست که بازی به صورت محلی در رزولوشن 4K اجرا می‌شود یا از تکنیک‌های دیگری برای رسیدن به این رزولوشن استفاده شده است. بدون شک تا چند روز آینده شاهد تحلیل کارایی و رزولوشن بازی The Witcher 3 در پلی‌استیشن 4 پرو خواهیم بود.

جدا از این آپدیت، سری The Witcher اخیرا به سالگرد ۱۰ سالگی خود رسیده است و به همین مناسبت، سی‌دی پراجکت رد یک ویدیوی جذاب منتشر کرده که گرالت، شخصیت اصلی بازی، خاطراتش را با بازیکنان مرور می‌کند. وی و دوستانش یک جشن تولد برگزار کرده‌اند و در حال تفریح هستند، پس می‌دانیم که حال او خوب است. علاوه بر این، قسمت اول مستند The Witcher هم توسط سازندگان منتشر شده است.

بازی The Witcher 3 در اردیبهشت ۹۴ به بازار عرضه شد و واکنش فوق‌العاده منتقدان و بازیکنان و موفقیت عظیم تجاری را به دنبال داشت و بیشتر جوایز آن سال را از آن خود کرد. سی‌دی پراجکت رد چند ماه بعد دو بسته الحاقی داستانی به نام‌های Hearts of Stone و Blood and Wine هم برای بازی منتشر کرد. بسیاری از طرفداران از علاقه شدید خود برای بازی The Witcher 4 سخن گفته‌اند و آذرماه همان سال آدام کیسینسکی، مدیرعامل استودیو گفت که بی انصافی در حق طرفداران مجموعه است اگر نسخه چهام را نسازیم. با این حال فعلا خبری از این بازی نیست و بعید است تا چند سال آینده هم خبری در مورد آن منتشر شود.

سی‌دی پراجکت رد هم‌اکنون سرگرم ساخت بازی Cyberpunk 2077 است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده