// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴

قسمت اول مستند بازی The Witcher با نام داستان CD Projekt Red منتشر شد

دنی اودوایر که تهیه‌کنندگی مستند مربوط به استودیوی لهستانی CD Projekt Red و بازی محبوب The Witcher را بر عهده دارد، قسمت اول از این مستند ۶ قسمتی را منتشر کرد.

دنی اودوایر، نویسنده و مستندساز فعال در حوزه بازی‌ها که به‌تازگی شرکت مستندسازی Noclip را ثبت کرده است، چندی پیش اعلام کرد که به‌زودی مستند ویژه‌ای را در مورد استودیو سی دی پراجکت رد و بازی محبوب The Witcher را در قالب ۶ قسمت منتشر خواهد کرد. حال قسمت اول این مستند با نام «داستان CD Projekt Red» منتشر شده است و شما می‌توانید از وب‌سایت Noclip به صورت رایگان به تماشای این مستند بپردازید.

طبق اعلام دنی اودوایر، تاریخ انتشار قسمت‌های بعدی مستند مربوط به استودیو CD Projekt Red به شرح زیر است:

  • قسمت دوم «یادآوری The Witcher 1 و The Witcher 2»: چهارشنبه ۱۲ مهر
  • قسمت سوم، «ساخت دنیای The Witcher 3»: جمعه ۱۴ مهر
  • قسمت چهارم، «ماموریت Wild Hunt»: دوشنبه ۱۷ مهر
  • قسمت پنجم، «تحلیل چگونگی پیدایش The Witcher»: چهارشنبه ۱۹ مهر
  • قسمت ششم، «جزییات یک شیطان»: جمعه ۲۱ مهر 

اگر مستند‌های قبلی دنی اودوایر مربوط به بازی‌های مختلفی از جمله بازی Final Fantasy XIV، بازی The Witness، بازی Doom و بازی Rocket League را تماشا نکرده‌اید باید بگوییم جزییات جالبی از روند ساخت این بازی‌ها را از زبان سازندگان آن از دست داد‌ه‌اید.

قسمت اول مستند شرکت Noclip در مورد استودیو CD Project Red در شهر تاریخی ورشو لهستان فیلمبرداری شده است و دنی اودوایر به ملاقات مارچین ایوینسکی، از بنیان‌گذاران این استودیو می‌رود تا در مورد تاریخچه این استودیو از گذشته تا به حال و  ایده‌های طراحی بازی صحبت کنند. 

همانطور که گفته شد در قسمت‌های بعدی، این مستندساز به طور مشخص با اعضای استودیو CD Projekt Red در مورد سه‌گانه The Witcher به گفتگو خواهد پرداخت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده