// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

پشتیبانی از سیستم‌ های صوتی بی سیم احتمالا به ایکس باکس وان اضافه می شود

برند ایکس باکس با عضویت در WiSA به جمع کمپانی‌های قدرتمند صوتی پیوست و احتمال می‌رود با همکاری بین آنها به زودی پشتیبانی از سیستم‌ های صوتی بی سیم به ایکس باکس وان اضافه شود.

برند ایکس باکس به تازگی به گروه سیستم‌های صوتی و بی سیم (WiSA) پیوسته است که راه را برای پشتیبانی احتمالی کنسول ایکس باکس وان از سیستم‌های صوتی بی‌سیم هموارتر از گذشته می‌کند.

بیش از ۳۰ کمپانی مشهور و قدرتمند جهانی در زمینه‌ صوتی از جمله Harman Kardon ،Bang & Olufsen ،LG و ... در این گروه عضویت دارند و برند ایکس باکس اولین برند صنعت بازی است که به جمع این گروه و کمپانی‌ها اضافه می‌شود و در موقعیت خوبی برای همکاری با این کمپانی‌ها برای اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های صوتی بی‌سیم قرار می‌گیرد.

مایکروسافت تا به حال هیچ اظهار نظری در مورد پشتیبانی از سیستم‌های صوتی بی‌سیم نکرده است اما عضویت در این گروه تجاری، این احتمال را بیش از پیش تقویت می‌کند. همچنین تونی آستروم، رییس گروه تجاری WiSA پس از عضویت ایکس باکس در این گروه، به اظهار نظر پرداخته است:

ایکس باکس، تجربه فوق‌العاده‌ای از بازی‌ها و محتوای قابل توجهی از فیلم‌ها، سریال‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موسیقی را با کیفیت بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ما در کنار هم می‌توانیم با ساخت سیستم‌های صوتی با کیفیت و ادغام آن با فناوری بی‌سیم تجربه بی‌نظیری را برای کاربران و طرفداران ایکس باکس به‌ وجود بیاوریم.

علاوه بر این به تازگی، پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos به کنسول ایکس باکس وان اضافه شده است و از طرفی با عضویت ایکس باکس در WiSA و همکاری‌های احتمالی، باید منتظر خبر‌های بعدی در مورد قابلیت‌های صوتی کنسول‌ ایکس باکس وان باشیم. در حال حاضر مایکروسافت بر روی عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان تمرکز کرده است.


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده