نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر جدید فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تریلر جدید و نهایی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them را منتشر کرده است.

فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where To Find Them) بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های امسال است که کمتر از دو ماه دیگر اکران می‌شود و طرفداران دنیای هری پاتر و جادوگری بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم زیبا هستند. به همین منظور کمپانی برادران وارنر تریلر جدید و نهایی این فیلم را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

|

ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، جان ویت، جما چان، کارمن اجوجو، جن ماری، زو کراویتز و فیث وود-بلاگروو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید هیمن، جی.کی.رولینگ، استیو کلاوز و لیونل ویگرام به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارند. رولینگ علاوه بر حضورش به عنوان تهیه کننده،‌ کار نوشتن فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده دیوید یتس، که تجربه کارگردانی چهار قسمت پایانی فیلم هری پاتر را نیز در کارنامه دارد، است.

داستان Fantastic Beasts and Where to Find Them در مورد یک محقق انگلیسی به نام نیوت اسکمندر است که برای تحقیق در زمینه موجودات افسانه‌ای به نیویورک در سال ۱۹۲۶ سفر می‌کند. اسکمندر یک کیف جادویی دارد که پر از موجودات افسانه‌ای و جادویی است. ولی دردسر‌های این محقق از جایی شروع می‌شود که یکی از این موجودات از کیف فرار کرده و وارد شهر می‌شود. در جزئیات و اطلاعاتی که در تریلر جدید این فیلم مشاهده کردیم، اسکمندر باید با گروه تندرو و مخالف سحر و جادو در این فیلم مقابله و در طول حوادثی ناوگار از دست آن‌ها فرار کند.

قسمت اول فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) امسال اکران خواهد شد. این فیلم قرار است در نهایت به یک سه گانه تبدیل شود و به تازگی دنباله این فیلم نیز به صورت رسمی توسط برادران وارنر تایید شده است، فیلم Fantastic Beasts and Where To Find Them 2 قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده