نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

فیلم Fantastic Beasts 2 برای اکران در سال ۲۰۱۸ رسما تایید شد

کمپانی برادران وارنر به طور رسمی ساخت ادامه فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where To Find Them) تایید و اعلام کرد این فیلم در سال ۲۰۱۸ میلادی به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این روزها زمان بسیار خوبی برای طرفداران دنیای جادوگری جی.کی.رولینگ است، هفته گذشته نمایشنامه هری پاتر و فرزند نفرین شده (Harry Potter and the Cursed Child) در لندن منتشر شد و اکنون در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار دارد و در نوامبر امسال فیلم Fantastic Beasts and Where To Find Them، که یک نسخه پیش درآمد و فرعی از داستان هری پاتر است، به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

همانطور که پیش از این اعلام شد، فیلم Fantastic Beasts and Where To Find Them قرار است یک سه گانه باشد و قرار است همراه با نیوت اسکمندر با بازی ادی ردمین برنده جایزه اسکار، جادوگر بریتانیایی که در جستجوی موجودات شگفت‌انگیزی خواهیم بود که از چمدان او در شهر نیویورک رها شده‌اند، باشیم. دیوید یِیتس کارگردان فیلم Fantastic Beasts and where to Find Them، که تجربه کارگردانی چهار قسمت پایانی فیلم هری پاتر را نیز در کارنامه دارد، پیش از این اعلام کرده بود رولینگ هم‌اکنون فیلمنامه قسمت بعدی فیلم Fantastic Beasts and Where To Find Them را به اتمام رسانده است و ایده‌هایی هم برای نسخه سوم در سر دارد. اکنون کمپانی برادران وارنر به طور رسمی فیلم فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها ۲ (Fantastic Beasts and Where To Find Them 2) را تایید کرده است. این فیلم قرار است در نوامبر ۲۰۱۸ به روی پرده‌های سینما برود.

برادران وارنر همچنین تایید کرد کارگردانی ادامه فیلم Fantastic Beasts همانند قسمت اول بر عهده ییتس خواهد بود. در بیانیه رسمی برادران وارنر در این رابطه آمده است:

فیلم در دوران تاریکی غرق در زمانه‌ای بسیار تاریک برای دنیای سحر و جادوگری شده است، نیوت و دیگر قهرمانان باید با توجه به تعهدات خود باید تصمیم بگیرند چگونه با آن مقابله کنند.

با توجه به اظهارات قبلی ییتس در مورد پایان یافتن کار نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts توسط رولینگ، انتظار می‌رود داستان اسکمندر در قسمت دوم این سه گانه، نسبت به قسمت اول آن در یک مسیر کاملا جدید قرار بگیرد. با توجه به تریلرهای متعددی از فیلم Fantastic Beasts تا به امروز منتشر شده است، در ابتدا تصور می‌شد که با فضایی شاد و متفاوت نسبت به مجموعه هری پاتر روبه‌رو هستیم، اما در تریلری که در کامیک کان امسال از آن منتشر شد، این فیلم نیمه تاریک خود را به نمایش گذاشت.

داستان Fantastic Beasts and Where to Find Them در مورد یک محقق انگلیسی به نام نیوت اسکمندر است که برای تحقیق در زمینه موجودات افسانه‌ای به نیویورک در سال ۱۹۲۰ سفر می‌کند. اسکمندر یک کیف جادویی دارد که پر از موجودات افسانه‌ای و جادویی است. ولی دردسر‌های این محقق از جایی شروع می‌شود که یکی از این موجودات از کیف فرار کرده  و وارد شهر می‌شود. در جزئیات و اطلاعاتی که در تریلر جدید این فیلم مشاهده کردیم، اسکمندر باید با گروه تندرو و مخالف سحر و جادو در این فیلم مقابله و در طول حوادثی ناوگار از دست آن‌ها فرار کند.

با توجه به اطلاعاتی که از ادامه‌ی فیلم Fantastic Beasts منتشر شده است، باید شاهد ایجاد شکاف عمیق‌تری میان افراد عادی و جادوگران در این فیلم باشیم. ییتس ثابت کرده است که قابل اعتمادترین شخص برای قرار گرفتن در پشت دوربین برای ساخت یک فیلم در جهان جادوگری است، انتظار می‌رود وی همانند دو قسمت اول Fantastic Beasts، کارگردانی قسمت سوم را نیز بر عهده داشته باشد. قسمت سوم Fantastic Beasts طبق برنامه اولیه برادران وارنر در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. این احتمال وجود دارد که پس از پایان سه گانه Fantastic Beasts، ساخت یک فیلم اقتباسی از نمایشنامه Harry Potter and the Cursed Child را نیز در آینده شاهد باشیم.

قسمت اول فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) اکران خواهد شد و قسمت دوم این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده