نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

آیا نام اپیزود هشتم جنگ ستارگان مشخص شده است؟

در حالی که کمتر از یک هفته تا اکران Rogue One باقی مانده، یک نام احتمالی برای اپیزود هشتم فیلم‌های جنگ ستارگان مطرح شده است.

شاید در حال حاضر همه حواس استار وارزی‌ها معطوف Rogue One باشد، اما تعداد زیادی از طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر فرا رسیدن سال ۲۰۱۷ و زمان اکران اپیزود هشتم جنگ ستارگان هستند. Star Wars Episode 8 خط داستانی اصلی سری را دنبال می‌کند و سرنوشت شخصیت‌هایی چون «ری»، «فین»، «پو» و «کایلو رن» را روشن می‌سازد. از این رو قسمت هشتم برای فن‌های جنگ ستارگان از اهمیت فراوانی برخوردار است. فیلمبرداری این اپیزود تابستان گذشته به پایان رسید و قرار است اواخر سال ۲۰۱۷ شاهد اکران آن در سینماها باشیم، اما این فیلم را باید با چه نامی بشناسیم؟

شاید پاسخ این پرسش با نام تجاری که اخیرا توسط لوکاس فیلم در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رسیده است در ارتباط باشد. Star Wars: Forces of Destiny نامی است که این کمپانی ثبت کرده و آنطور که از توضیحات ارائه شده برمی‌آید، Forces of Destiny طیف گسترده‌ای از آیتم‌ها مثل لباس، اسباب‌بازی و همچنین فیلم سینمایی را شامل می‌شود.

البته ثبت این نام تجاری به وسیله لوکاس فیلم بدین معنی نیست که اپیزود هشتم جنگ ستارگان با همین اسم اکران می‌شود. Forces of Destiny ممکن است نام یکی از سریال‌های انیمیشنی و یا بازی‌های ویدیویی سری جنگ ستارگان باشد که در آینده عرضه خواهند شد. به هر حال برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع کاری جز صبر کردن از دست‌مان بر نمی‌آید. لوکاس فیلم پس از اکران Rogue One قطعا اطلاعات بیشتری از اپیزود هشتم جنگ ستارگان ارائه خواهد کرد.

Star Wars: Episode VIII به وسیله رایان جانسون کارگردانی می‌شود و بازیگرانی چون مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک، دامنال گیلسون، گوئندولین کریستی، اندی سرکیس، بنیسیو دل تورو، لورا درن و کلی ماری ترن در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده