// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بازی جدید Spider-Man در رویداد Game Awards 2016 و PlayStation Experience حضور ندارد

سازندگان Spider-Man، بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 از عدم حضور این بازی در دو رویداد جوایز بازی‌های ویدیویی 2016 و پلی‌استیشن اکسپرینس 2016 خبر داده‌اند.

سونی به دنبال درخشیدن در رویداد E3 2016 که به اعتقاد بسیاری یکی از کنفرانس‌های موفق این رویداد بود، اکنون قصد دارد تا به رسم چندسال گذشته تازه‌ترین محصولات پلی‌استیشن 4 را در رویداد PlayStation Experience 2016 به نمایش بگذارد. یکی از شایعاتی‌ که شنیده می‌شد حضور Spider-Man، بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 در این رویداد بود، اما ظاهرا قرار نیست تا سال ۲۰۱۷ جزئیات جدیدی را از این بازی بدست بیاوریم.

پیش از رونمایی رسمی از Spider-Man در جریان نمایشگاه E3، شایعاتی مبنی بر توسعه‌ی این بازی توسط ساکر پانج (Sucker Punch) منتشر شده بود، در نتیجه اعلام ساخت این بازی توسط اینسومنیاک گیمز (Insomniac Game)‌، باعث شگفتی برخی شده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان به خوبی با این بازی سازگار شده‌ و از قضا ارتباط خوبی را نیز با مخاطبین خود از طریق توئیتر برقرار کرده‌اند.

اینسومنیاک گیمز اکنون اما خبری ناراحت کننده را برای طرفداران دارد، با توجه به دو رویداد پیش رو ظاهرا ساخته‌ این استودیو در این دو رویداد حضور نخواهد داشت:

سلام، وب‌هدها! ما محتوایی از #SpiderManPS4 را در The Game Awards و PlayStation Experience نمایش نمی‌دهیم، اما برای اشتراک‌گذاری برخی موارد جالب در سال ۲۰۱۷ سخت در تلاشیم.

بی‌شک این خبر برای طرفداران چشم‌انتظار اسپایدر من نا امیدکننده خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد که استودیو می‌خواهد تا در سال ۲۰۱۷ جزئیاتی مناسب را از بازی به اشتراک بگذارد. تاکنون تنها شاهد پخش یک تریلر سریع از این بازی بوده‌ایم و انتظارها برای دیدن گیم‌پلی و تریلرهای بیشتر از این بازی در حال افزایش است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده