نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵

سازنده Zen Pinball بازی Bethesda Pinball را به صورت رسمی معرفی کرد [بروزرسانی: اعلام قیمت و تاریخ عرضه]

سازنده بازی‌های محبوب Zen Pinball، بازی بتسدا پینبال را به صورت رسمی معرفی کرد.

بروزرسانی ۲۸ آبان: استودیو زِن امروز اعلام کرد که Bethesda Pinball در تاریخ ۱۶ آذر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا و رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. قیمت پکیج کامل این بازی که شامل پینبال‌هایی با حال و هوای سه بازی Doom، Fallout 4 و Skyrim خواهد بود، ۱۱ دلار است.

تا به حال همکاری‌های بسیار زیادی بین دو شرکت مختلف در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ داده است اما شاید یکی از عجیب‌ترین و هیجان‌انگیزترین آنها، همکاری استودیوهای زن (سازنده بازی‌های Zen Pinball) با بتسدا باشد که اخیرا به صورت رسمی اعلام شد. حساب رسمی Zen Studios روز گذشته عکسی را در توییتر خود منتشر کرد که در آن عکس بازی Bethesda Pinball را به صورت رسمی معرفی کرد:

Bethesda Pinball

با اینکه نام این بازی Bethesda Pinball است و می‌توانیم انتظار عرضه میزهای Pinball مختلفی با حال و هوای بازی‌های بتسدا داشته باشیم، با این حال در عکس منتشر شده، فقط می‌توانید شخصیت معروف والت‌بوی مجموعه فال‌اوت را مشاهده کنیم. استودیوهای Zen اعلام کرده که به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی را اعلام خواهد کرد. 

بتسدا در حال سپری کردن روزهای بسیار خوبی است. بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition و Dishonored 2، دو بازی اخیر این استودیو هستند که اخیرا عرضه شده‌اند و هر دو توانستند مورد تحسین منتقدان و گیمرها قرار بگیریند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده