نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

شایعه: نام اسپایدرمن بعدی Spider-Man: The New Avenger خواهد بود

فیلم جدید اسپایدرمن گویا آن را بیشتر به فیلم انتقام‌جویانِ کمپانی ماروِل نزدیک خواهد کرد. در ادامه با جزئیات خبر و لیست نامزد های بازی در نقش اصلی با زومجی همراه باشید.

سری جدید فیلم Spider-Man احتمالا عنوانی خواهد داشت که آن را بیش از پیش به کمپانی Marvel’s Cinematic Universe متصل خواهد کرد.

سایت IGN به نقل از Latino Review خبر از شایعه ای داده است که احتمالا فیلم بعدی سری اسپایدرمن، «Spider-Man: The New Avenger» نام خواهد داشت. این عنوان با رساندن این پیام که اسپایدرمن نیز عضوی از تیم انتقام جویان خواهد بود، وی را در ادامه ی داستان فیلم کنونی کمپانی مارول قرار خواهد داد. این عنوان همچنین اشاره ای به نام فیلم Captain America: The First Avenger دارد.

کوین فیگ، مسئول سینمایی کمپانی مارول قبلا تاکید کرده بود که قسمت جدید اسپایدرمن داستان اصلی را رها خواهد کرد و به دوران دبیرستان شخصیت اصلی خواهد پرداخت. این فیلم همچنان با همکاری سونی تولید خواهد شد، اما طبق شراکت اعلام شده ی قبلی، مارول اسپایدرمن را به محصولات این کمپانی وارد خواهد کرد.

گویا قرار است درو گودارد، که فیلم The Sinister Six (شش فاسد یک گروه ابرتبه‌کارانه در سری کتاب های کامیک انتشارات مارول کامیکس می باشد) را کارگردانی خواهد کرد، نویسندگی و کارگردانی اسپایدرمن جدید را به عهده بگیرد.

اخیرا لیست کوتاهی نیز بازیگران احتمالی نقش اصلی منتشر شده است:

Nat Wolff بازیگر فیلم های The Fault in Our Stars و Paper Towns Nat Wolff بازیگر فیلم های The Fault in Our Stars و Paper Towns
Asa Butterfield بازیگر فیلم های Ender's Game و Hugo Asa Butterfield بازیگر فیلم های Ender's Game و Hugo
Tom Holland بازیگر فیلم The Impossible Tom Holland بازیگر فیلم The Impossible
Timothee Chalamet بازیگر سریال Homeland Timothee Chalamet بازیگر سریال Homeland
Liam James بازیگر فیلم The Way Way Back Liam James بازیگر فیلم The Way Way Back

به هر حال، قسمت جدید این مجموعه هرچه که نام داشته باشد در ۲۷جولای ۲۰۱۷(۵ مرداد ۹۶) به روی پرده ی سینما ها خواهد رفت. این فیلم یک سال قبل از فیلم جدید دوقسمتی انتقام جویان به نام Avengers: Infinity War به نمایش در خواهد آمد.

انتخاب شما برای بازیگر نقش اول چیست؟ آیا این روند ادغام اسپایدرمن با انتقام‌جویان را می پسندید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده