نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰

سی دی پِراجِکت رِد: Cyberpunk 2077 بازی کاملا متفاوتی نسبت به The Witcher 3 است

طی پخش زنده‌ای که در نمایشگاه PAX استرالیا انجام شده، مَتیوز توماسیویچ، طراح ارشد ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرده این بازی با The Witcher 3: Wild Hunt تفاوت‌های زیادی دارد. با این حال سی‌دی پراجکت رد قصد دارد عناصر خوب و موفق دنیای ویچر را به بازی جدید خود هم بیاورد. با زومجی همراه باشید.
طراح ارشد ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077 در این رابطه گفته است:
قصد داریم مکانیک‌ها و عناصری که در بازی The Witcher 3: Wild Hunt امتحان خود را پس داده‌اند را به بازی Cyberpunk 2077 هم بیاوریم. بنابراین به روش‌هایی که در بازی ویچر ۳ تولید کردیم و از عملکرد آن‌ها به صورت کامل مطمئن هستیم، در این بازی جدید هم پایبند خواهیم بود. احساس می‌کنم در بازی ویچر ۳ بخش‌هایی وجود داشت که می‌توانستیم تنظیمات بیشتری را روی آن‌ها انجام دهیم. بنابراین در بازی Cyberpunk 2077، این تنظیمات و بهینه‌سازی‌ها را انجام خواهیم داد. اگرچه Cyberpunk 2077 مانند The Witcher 3: Wild Hunt یک بازی نقش‌آفرینی است، اما سیستم و مکانیک‌های این دو بازی با یکدیگر تفاوت عمده دارند. باید گیم‌پلی بازی را به شکلی طراحی کنیم که مانند شمشیر زنی جذاب و هیجان‌انگیز باشد. بنابراین همان‌طور که اشاره کردم، در روند تولید بازی Cyberpunk 2077 تنظیماتی که باید روی بازی ویچر ۳ انجام می‌دادیم را عملی خواهیم کرد. با این حال اکثر مکانیک‌ها و عناصر موفق این بازی به Cyberpunk 2077 انتقال می‌یابد.
ظاهرا سی‌دی پراجکت رد با بازی Cyberpunk 2077 قصد دارد باری دیگر طرفداران سبک نقش‌آفرینی را شگفت‌زده کند. در حالی که به این بازی لقب بزرگ‌ترین پروژه تاریخ این استودیو لهستانی داده شده، می‌توان انتظار شاهکار دیگری را از این استودیو داشت. The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Dont_need_Witcher_Senses_to_see_this_place_is_haunted-Copy بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۱۲ با یک تریلر سینمایی بسیار زیبا معرفی شد. سی‌دی پراجکت رد در گذشته اعلام کرد تا سال ۲۰۱۷، هیچ‌گونه اطلاعات و تصاویری را از داستان و روند ساخت این بازی با کاربران در میان نخواهد گذاشت. تا سال ۲۰۱۷، حدود ۵ سال از معرفی Cyberpunk 2077 و دو سال از عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt می‌گذرد. این مسئله حاکی از این است که سی‌دی پراجکت رد حسابی برای این بازی نقش-آفرینی و سایبری خود برنامه‌های ویژه ای دارد و قصد دارد آن را به بزرگ‌ترین پروژه تاریخ خود تبدیل کند. Cyberpunk 2077 بازیکنان را در سال ۲۰۷۷ و جایی می‌برد که تکنولوژی هم به دوست و هم دشمن انسان‌ها تبدیل شده است. داستان بازی توسط بازیکنان شکل می‌گیرد و سازندگان وعده‌ ارائه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی واقعی را به طرفداران این سبک دادند. احتمالا در بازی بخش چندنفره هم وجود خواهد داشت، اما سی‌دی پراجکت رد تاکید دارد Cyberpunk 2077 یک بازی تیراندازی نیست و تنها برای راضی کردن مخاطبان سبک نقش‌آفرینی تولید می‌شود. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده