نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰

آیا بلک نایت می‌تواند در شکست نال و رویداد King in Black نقش مهمی داشته باشد؟

بلک نایت در سری کتاب کمیک Symbiote Spider-Man: King in Black به مبارزه با یکی از مخلوقات نال رفت و ممکن است بتواند نقش مهمی را در شکست این خدای سیمبیوتی ایفا کند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱ سری کتاب کمیک Symbiote Spider-Man: King in Black را برای شما فاش کند.

.

.

.

همان‌طور که قبلا هم گفته شده بود، نال، خدای باستانی سیبمبیوت‌ها اخیرا بیدار شده است و در حال آمدن به سمت سیاره زمین است. خیلی زود او به زمین می‌رسد و با ورود خود رویداد King in Black را آغاز می‌کند. این شخصیت یک نیروگاه کیهانی محسوب می‌شود که هنوز هیچ محدودیت خاصی برای قدرت‌ها و توانایی‌های او مشخص نشده است. در حقیقت از همان زمانی‌که نزدیک شدن به هدف خود را آغاز کرده است، مرگ‌ها و نابودی‌‌های خیلی زیادی است که پشت سر خودش به جا گذاشته است. او در طی همین مدت، تا حد زیادی هم به تعداد سربازان سیمبیوتی خودش اضافه کرده است. زمانی‌که این شرور بالاخره به زمین برسد، اعضای تیم انتقام جویان و دیگر قهرمانان باید با هم متحد شوند.

حتی ترکیب کردن قدرت همه قهرمانان هم شاید شانس زیادی برای شکست دادن نال که قدرت خیلی زیادی درون خود دارد، نداشته باشد. البته اخیرا مشخص شده که قهرمانان زمین شاید یک سلاح مخفی در میان خود داشته باشند. در قسمت ۱ سری کتاب کمیک Symbiote Spider-Man: King in Black پیتر پارکر با یک ابرقهرمان دیگر که ابهام بیشتری هم دارد، متحد شده است. این قهرمان جدید نشان داده که می‌تواند برتری خاصی دربرابر مخلوقات نال داشته باشد؛ این قهرمان هم کسی نیست جز بلک نایت. در این قسمت، اسپایدرمن سیمبیوتی، در بعد زمان به گذشته دنیای مارول سفر کرد.

شخصیت بلک نایت در حال پرواز به همراه اسب بالدار

در این کتاب کمیکی ما شاهد این بودیم که پیتر پارکر مدتی بعد از بازگشت به سیاره زمین (بعد از اتفاقاتی که در رویداد جنگ‌های مخفی در سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۵ رخ داد)، با سیمبیوتی برخورد کرد و سرانجام هم تبدیل به ونوم شد. پیتر وظیفه دارد که به مؤسسه ریون کرافت برود اما متوجه می‌شود که آن‌جا مورد حمله یکی از زندانیان یعنی الیستر اسمیت قرار گرفته است؛ کسی که تبدیل به میزبانی برای میستر ای، یکی از سیمبیوت‌های اولیه نال شده است. میستر ای توانسته فرصت دوباره‌ای از خدای خود بگیرد و حالا در تلاش است تا با آلوده و تسخیر کردن تمام افرادی که در این مؤسسه هستند، ارزش خود را اثبات کند.

اسپایدرمن بعد از مدتی مبارزه با ارتشی از سیبمبیوت‌های سایه‌ای، بالاخره توانست با خود میستر ای رو در رو شود. سیمبیوت خود پیتر، فرصتی برای مبارزه را در اختیار او قرار داد. درست زمانی‌که به نظر می‌رسید میستر ای دیگر حقه‌ای برای اجرا کردن ندارد، بلافاصله توسط شمشیر بلک نایت مورد اصابت قرار گرفت. این سلاح درست از میان این هیولای سایه‌ای رد شد و با انرژی خود به او آسیب وارد کرد؛ به نظر می‌رسید که این شمشیر واقعا دارد این شرور را آزار می‌دهد. دین ویتمن یا همان بلک نایت، یک ابرقهرمان جادویی محسوب می‌شود که در موقعیت‌های مختلف با انتقام جویان مبارزه کرده است. او با یک اسب بالدار پرواز می‌کند، زره محافظ خود را می‌پوشد و از شمشیر ابونی استفاده می‌کند.

پرتاب شمشیر ابونی توسط بلک نایت به سمت میستر ای

این شمشیر یک سلاح جادویی است که می‌تواند هر چیزی را ببرد و از آن عبور کند و دربرابر هر جادویی مقاوم است. این سلاح واقعا قدرتمند است و در این قسمت هم به ما نشان داده شد که توانایی آسیب زدن به میستر ای را هم دارد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این سلاح بتواند نتیجه امیدوار کننده‌ای در مقابل همه مخلوقات نال داشته باشد. از آنجایی که سلاح‌های خیلی کمی می‌توانند روی سیمبیوت‌ها اثر داشته باشند، بلک نایت می‌تواند یک متحد بسیار ارزشمند در جنگ آینده باشد. اخیرا این شخصیت در رویداد آخر دنیای مارول یعنی Empyre حضور پیدا کرد. در این رویداد، او به اعضای تیم انتقام جویان پیوست و با بیگانه‌های گیاه مانندگی که با نام کوتاتی شناخته می‌شوند، مبارزه کرد.

بنابراین، زمانی‌که نال بالاخره به سیاره زمین رسید و ارتش سیبمبیوتی خود را هم آورد تا نابودی و مرگ را به مردم زمین هم متحمل کند، دین باید این دور و اطراف باشد. زمانی‌که جهان از انبوهی از سیبمیوت‌ها پر شد، شمشیر ابونی می‌تواند یکی از تنها سلاح‌هایی باشد که توانایی ایجاد تغییری را دارند؛ آن هم در جنگ وحشتناکی که قرار است علیه این خدای کیهانی به راه بیفتد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده