نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بتسدا کیف‌های پارچه‌ای را برای خریداران نسخه کالکتور Fallout 76 ارسال کرد

سرانجام بعد از ماه‌ها، بتسدا کیف‌های پارچه‌ای نسخه‌ی مخصوص Fallout 76 را برای خریداران آن ارسال کرد.

بازی Fallout 76 از همان اولین روزهای عرضه با حواشی زیادی درگیر بود؛ از کیفیت نه‌چندان بالای بازی که با انتقادات زیادی مواجه شد و زومجی هم به آن امتیاز ۴.۵ داد تا مورد عجیبی چون ارائه‌ی کیف نایلونی و بی‌کیفیت به‌جای کیفی پارچه‌ای که قرار بود به‌دست خریداران نسخه ویژه بازی (Fallout 76 Power Armor Edition) برسد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که سرانجام بعد از گذشت ماه‌ها، بتسدا (Bethesda) کیف‌های جدیدی را برای خریداران این نسخه ارسال کرده است.

ماجرای کیف‌های نسخه پاور آرمور را می‌توان یکی از جنجالی‌ترین موارد در ارتباط با نسخه‌های ویژه‌ی بازی‌های ویدیویی دانست؛ موضوعی که باعث عذرخواهی رسمی بتسدا در آن روزها شد و این شرکت ۵۰۰ اتم (واحد پول فال‌اوت) هم برای معذرت‌خواهی از طرفداران خود به آن‌ها ارائه داد؛ رقمی اندک که باعث شد خشم و عصبانیت خریداران این نسخه ۲۰۰ دلاری فال‌اوت 76 بالاتر هم برود و مدتی بعد بتسدا قول داد کیف‌های نایلونی را با جنس بهتری تعویض خواهد کرد. هرچند مدت‌ها طول کشید تا این قول عملی شود ولی سرانجام بعد از گذشت هفت ماه، شاهد ارسال کیف‌های جدید به‌دست خریداران هستیم و افراد مختلفی در شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی از کیف‌های جدید فال‌اوت 76 ارسال کرده‌اند که یکی از این تصاویر را در ادامه می‌بینید (کیف نایلونی در بالای تصویر و کیف جدید در پایین):

فال اوت 76 | Fallout 76

بازی فال اوت 76 این روزها به‌لطف آپدیت‌های خود بهبودهایی نسبت به گذشته پیدا کرده است و تجربه مناسب‌تری ارائه می‌دهد. بتسدا در تلاش است جدیدترین نسخه فال اوت را به‌تدریج کامل‌تر کند و چند روز قبل هم در جریان E3 2019 از بسته الحاقی آن با عنوان Wastelanders رونمایی کرد که قرار است تغییرات عظیمی در بازی ایجاد و ویژگی‌هایی چون سیستم کامل دیالوگ، NPCهای انسانی و مأموریت‌های داستانی جدید به آن اضافه کند. همچنین حالت بتل رویال هم تحت عنوان Nuclear Winter به بازی افزوده خواهد شد که همه خریداران می‌توانند به‌شکل رایگان از آن لذت ببرند و قرار است تجربه‌ای جذاب با حضور ۵۲ بازیکن ترتیب دهد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده