// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۵۳

بازی Fallout 76 با آپدیت Wastelanders دچار تغییرات بنیادی خواهد شد

بتسدا دقایقی قبل در جریان کنفرانس خبری E3 2019 از بروزرسانی Wastelanders بازی Fallout 76 باهدف اضافه شدن NPC، درخت دیالوگ‌ها و خط داستانی جدید رونمایی کرد.

همانطور که انتظار داشتیم دقایقی قبل در جریان کنفرانس E3 2019 بتسدا، این شرکت به صورت رسمی از بروزرسانی عظیمی برای بازی‌ Fallout 76 با نام Wastelanders رونمایی کرد. طبق اعلام بتسدا این بزرگ‌ترین آپدیت Fallout 76 تا به امروز خواهد بود و تغییراتی بنیادی را در بازی ایجاد می‌کند. بروزرسانی Wastelanders قرار است تا در نهایت ان‌پی‌سی‌ها را راهی بازی Fallout 76 کند. علاوه بر این ماموریت‌های داستانی، اسلحه و تجهیزات جدید و همچنین سیستم دیالوگ نیز در نهایت به بازی‌ Fallout 76 باز خواهند گشت. این بسته الحاقی قرار است پاییز امسال به عنوان بخشی از بروزرسانی سال دوم بازی Fallout 76 در دسترس قرار بگیرد. شما می‌توانید تریلر بسته الحاقی Wastelanders را از پایین دانلود و تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فارغ از ویژگی‌های بسته‌الحاقی رایگان Wastelanders، بتسدا از حالت بتل رویال جدیدی با نام Nuclear Winter برای بازی فال اوت ۷۶ رونمایی کرد. حالت بتل رویال فال اوت 76 تا ۵۲ بازیکن را به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

اگر قصد تجربه Fallout 76 را دارید، از امروز تا هفته آینده دوشنبه می‌توانید این بازی را به صورت رایگان روی پلتفرم‌های مختلف تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده