نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

عذرخواهی بتسدا بابت کیف نایلونی نسخه Collector's Edition بازی Fallout 76

کمپانی بتسدا در پی اعتراض برخی از افراد به کیف نایلونی نسخه Power Armor Edition بازی Fallout 76 از آن‌ها عذرخواهی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی بتسدا به خاطر تبلیغ دروغین کیف همراه نسخه Power Armor Edition بازی Fallout 76 به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. با توجه به توضیحات نسخه ۱۹۹ دلاری بازی فال اوت 76، این بسته باید با کیفی از جنس برزنت همراه باشد و حتی پیش از این تصویری از این کیف منتشر شده بود که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Fallout 76 / فال‌اوت 76

حال تصویری از طریق وب‌سایت Imgur منتشر شده است که کیف نایلونی موجود در بسته Power Armor Edition را نشان می‌دهد و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

Fallout 76 / فال‌اوت 76

اوضاع زمانی بدتر می‌شود که کارکنان پشتیبانی فروشگاه Bethesda Gear Store در پاسخ به شکایت یکی از مشتریان گفته‌اند که کیف تبلیغ‌شده یک نمونه اولیه از محصول بوده است و تولید آن بسیار پرهزینه است. با این حال، این بحث به اینجا ختم نمی‌شود؛ چرا که کمپانی بتسدا از این بابت عذرخواهی کرده است. همچنین اگر اثبات کنید که نسخه Power Armor Edition بازی Fallout 76 را خریداری کرده‌اید، این کمپانی با دادن اَتم‌های رایگان این مورد را جبران می‌کند. کمپانی بتسدا از طریق توییتر در این‌باره گفت:

ما ناراحتی ایجاد شده بابت کیف نسخه Power Armor Edition را درک می‌کنیم و به نظرتان احترام می‌گذاریم. متاسفیم. لطفا با پشتیبانی بتسدا برای اثبات خرید نسخه Collector's Edition بازی فال‌اوت 76 تماس بگیرید. آن‌ها با اعطای ۵۰۰ اتم از شما حمایت خواهند کرد.

برای روشن شدن بیشتر موضوع باید بگوییم که ۵۰۰ اتم معادل ۵ دلار یا ۳.۹۹ پوند است. در بازی Fallout 76، شما می‌توانید پوسته‌ای را که دارای این کیف برزنتی است خریداری کنید، اما با این حال این پوسته با قیمت ۷۰۰ اتم به فروش می‌رسد. همچنین یک درب مجازی (Virtual Door) در بازی با قیمت ۳۰۰ اتم قابل خریداری است و با این مقدار می‌توان یکی از آن‌ها را تهیه کرد. در حال حاضر فروشگاه بتسدا توضیحات نسخه Power Armor Edition بازی Fallout 76 را به کیف نایلونی تغییر داده است، اما تصویر موجود از این نسخه گویای تمام موارد است.

بازی Fallout 76 در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. با اینکه نمی‌توان بازی فال‌اوت 76 را هم‌رده دیگر شاهکارهای کمپانی بتسدا قرار داد و این بازی در برآورده کردن انتظارات طرفداران چندان موفق ظاهر نشده است، اما ظاهرا کمپانی سازنده قصد دارد تا به مدت طولانی از بازی پشتیبانی کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده