نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تعداد بازیکنان Fifa 20 از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرد

تنها به فاصله کمتر از یک ماه از زمان انتشار بازی Fifa 20، آمار و ارقام منتشر شده نشان دهنده محبوبیت بسیار بالای این نسخه از بازی در میان گیمرها و علاقه‌مندان به ورزش فوتبال است.

در سراسر دنیا همواره فوتبال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی به حساب می‌آید. به همین دلیل هم سالانه شبیه‌سازهای مختلفی بر اساس آن تولید و عرضه می‌شوند. اگر شما نیز جزو میلیون‌ها طرفدار فوتبال باشید، قطعا تا امروز ساعات زیادی مجموعه بازی‌های Fifa را تجربه کرده‌اید. الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر بازی، طبق سنت هرساله خود چند روز پیش جدیدترین نسخه از شبیه‌ساز فوتبالی خود تحت عنوان Fifa 20 را روانه بازار کرد. مجموعه فیفا باتوجه به سرمایه‌گذاری‌های فراوان تیم سازنده مبنی‌بر خرید لایسنس‌های تیم‌ها و لیگ‌های گوناگون، معمولا در سال‌های اخیر توانسته از رقیب سنتی و کلاسیک خود یعنی بازی PES موفق‌تر ظاهر شده و گیمرهای بیشتری را جذب خود کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، طبق آمار و ارقام تازه منتشر شده، به‌نظر می‌رسد بازی Fifa 20 در کمتر از یک ماه از زمان انتشار خود توانسته موفق ظاهر شده و افراد زیادی را جذب خود کند.

با استناد به آمار منتشر شده، تا امروز بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی Fifa 20 را تجربه کرده‌اند، حدود ۴۵۰ میلیون مسابقه در آن انجام شده، یک میلیارد و دویست میلیون گل زده شده و رقم باورنکردنی پنج میلیون آواتار برای حالت جدید خیابانی بازی یعنی ولتا (Volta) ساخته شده است.

نکته قابل تامل این است که موفقیت بازی تنها به درون آن خلاصه نمی‌شود؛ به‌طوریکه از ماه گذشته که نسخه جدید بازی عرضه شده است، صفحه مربوط بازی فیفا در وبسایت ردیت حدود ۶۱۰ درصد رشد و ترقی پیدا کرده است. این افزایش میزان فعالیت کاربران در فضای مجازی حاکی از آن است که گیمرها به‌صورت جدی و فعال درگیر بازی Fifa 20 هستند و تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند. باید به این نکته نیز توجه کرد که تمام بازخوردها و نظرات مثبت نبوده است؛ به‌عنوان مثال اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که بخش کریر (Career Mode) بازی ایرادات زیادی دارد تا حدی که در این مدت کاربران در توییتر به آن واکنش‌های فراوانی نشان داده‌اند و بحث و صحبت‌های زیادی پیرامون آن شده است.

یکی از برگ برنده‌های الکترونیک آرتز و مجموعه فیفا را به جرات می‌توان به حالت آلتیمیت تیم بازی نسبت داد که چند سالی است به محبوب‌ترین بخش فیفا تبدیل شده است. طبق پیش‌بینی‌ها این حالت از بازی باز هم توانسته موفق ظاهر شده و آمار چشمگیری را برای خود ثبت کند. تا الان بالای ۲۷۲ میلیون بازی‌ مخصوص این بخش و حدود ۱۳۸ میلیون مسابقه در حالت دیویژن آن صورت گرفته شده است.

بازی Fifa 20 در حال حاضر برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس است.

اگر شما هم این نسخه از بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درمورد نکات مثبت و منفی بازی Fifa 20 را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده