// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

باگ مربوط به بخش Career Mode بازی FIFA 20 رفع خواهد شد

با عرضه بازی FIFA 20، کاربران متوجه یک باگ در بخش Career Mode بازی شده‌اند و الکترونیک آرتز اعلام کرده که این مشکل را برطرف خواهد کرد.

مدتی است که بازی FIFA 20 در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفته است. حال تعدادی از کاربران بازی متوجه یک باگ در حالت Career بازی شده‌اند. باگ‌ یاد شده برخلاف درجه‌ای که شما برای بازی تنظیم کرده‌اید، شما را با تیم‌های ضعیفی روبرو می‌کند. در ادامه الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، سازنده و ناشر فیفا 20، اعلام کرده که از این اتفاق باخبر است، اما نمی‌تواند زمان دقیقی را برای رفع این مشکل اعلام کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، همچنین اعلام شده که تیم‌های قوی همیشه در رده‌های پایین‌تر جدول قرار می‌گیرند و زمانی‌که بازیکنان تیم خود را ویرایش می‌کنید، پست بازی آن‌ها در تیم به‌صورت تصادفی تغییر پیدا می‌کند. کوری اندرس، مدیر جهانی کامیونیتی فیفا، اعلام کرده است که الکترونیک آرتز از تمامی این مشکلات باخبر است؛ به‌طوری که بعضی از آن‌ها را شناسایی کرده و در آپدیت‌های آینده رفع می‌شوند و تیم فنی بازی در حال تلاش برای رفع مابقی مشکلات است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اعلام نکرد که الکترونیک آرتز چه زمانی تمامی مشکلات را رفع می‌کند، اما اعلام کرد که این اتفاق فوری رخ نمی‌دهد و زمان‌بر خواهد بود. وی دراین‌باره می‌گوید:

می‌دانم که این چیزی نیست که خواهان شنیدن آن هستید، اما نمی‌خواهم شما را در این موضوع بدون پاسخ بگذارم. ما این مشکلات را در فهرست مشکلات ضروری بازی قرار داده‌ایم و در آینده اخبار بیشتری را در دسترس کاربران قرار خواهیم داد.

همچنین کوری اندرس اعلام کرده است که محتوای اولین به‌روزرسانی FIFA 20 جمع‌بندی و آماده شده است. ازاین‌رو نمی‌توانند مواردی را که باعث رفع مشکلات حالت Career می‌شود، در آپدیت اول بازی قرار دهند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده