نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

همکاری سازندگان بازی Ghost of Tsushima با اساتید بومی هنرهای رزمی

استودیو ساکرپانچ برای واقع‌گرایانه شدن سیستم مبارزات بازی Ghost of Tsushima با اساتید بومی و سامورایی همکاری می‌کند.

بازی Ghost of Tsushima، جدیدترین اثر استودیو ساکرپانج، قرار است به دوره‌ی ژاپن فئودال و اوایل شکل‌گیری سامورایی‌ها بپردازد و با توجه به آنچه که تاکنون از این استودیو محبوب دیده شده، آن‌ها سخت مشغول تحقیق و بررسی هستند تا تجربه‌ی بازی را هم از نظر تاریخی و از نظر گیم‌پلی و روند، به بهترین شکل و باورپذیرترین صورت ممکن به کاربران عرضه کنند.

به تازگی در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به تصویری که در صفحه‌ی توییتر این استودیو منتشر شده، باخبر شدیم که ساکرپانچ از دو استاد ژاپنی برای باورپذیرتر شدن بازی کمک گرفته است که در تصویر پایین آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

 Making Ghost of Tsushima

این دو مرد که در سمت راست تصویر مشاهده می‌کنیم، ماساکومو کاوامی، استاد بزرگ مدرسه‌ی تنشینریو هیوهو (天心流兵法/Tenshinryu Hyohou) و دستیارش، ریوستسو ایده، هستند.

مدرسه‌ی تنشینریو هیوهو یک مکتب هنرهای رزمی در توکیو است که در قرن ۱۷ و در عصر کان ایی، توسط یاهی توکیزاوا راه‌اندازی شد و توکوگاوا شوگوناته آن را مدیریت کرد. در این مدرسه، فنون رزمی شینکاگه ریو با استفاده از ادوات سامورایی آموزش داده می‌شود. در حال حاضر، کنجوتسو (هنر شمشیرزنی)، باتوجوتسو (هنر در دست گرفتن شمشیر) و هنرهای دیگر از جمله هنر مبارزه با دست خالی، یاری (نیزه) و موارد این‌چنینی تدریس می‌شود.

Making Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima روایتگر ماجرای حمله‌ی کشور مغولستان به ژاپن است؛ حمله‌ای که طی آن، جزیره‌ی تسوشیما (Tsushima) که میان دو کشور ژاپن و کره قرار دارد، به آتش کشیده می‌شود و جین، شخصیت اصلی بازی که یک سامورایی است، برای بازپس‌گیری جزیره و شرف از دست رفته‌اش، یک سفر حماسی را آغاز می‌کند.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخی نامشخص، به صورت انحصاری راهی پلی استشین 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده