نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

بازی Halo: The Master Chief Collection به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد

بازی Halo: The Master Chief Collection به‌زودی در سرویس Xbox Game Pass در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که دارندگان اشتراک سرویس Xbox Game Pass کمپانیِ مایکروسافت (سرویسی همچون نت فلیکس که کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه اشتراک، به مجموعه‌ای از بازی‌ها دسترسی داشته باشند) می‌توانند بیشتر قسمت‌های مجموعه محبوب Halo را در قالب بازی Halo: The Master Chief Collection، ساخته‌ی استودیو 343 اینداستریز، به محض موجود شدن در این سرویس و با پرداخت مبلغی نسبتا کم، بازی کنند.

خبر موجود شدن این بازی در سرویس گیم پس، بعد از نمایش یک فیلم تبلیغاتی از این سرویس به بیرون درز کرد؛ ویدیویی که در آن یک کاربر نمایش داده می‌شود که مشغول انتخاب کردن بازی‌های این سرویس است و فرآیند انتخاب بازی‌ها در این تبلیغ، به برداشتن فست فود و قرار دادن غذاها در یک سبد تشبیه شده است. یکی از بازی‌هایی که این کاربر انتخاب می‌کند و در سبد می‌گذارد، Halo: The Master Chief Collection است که تایید می‌کند این بازی، در کنار آثاری همچون Sea Of Thieves و Crackdown 3 (که بعدا به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان و ویندوز منتشر می‌شود) قرار خواهد گرفت.

با وجود اینکه بازی Halo: The Master Chief Collection در زمان انتشارش از مشکلات فنی بسیار زیادی رنج می‌برد، اما کمپانی 343 Industries در طی این چند سال با انتشار آپدیت‌های مختلف سعی در رفع این ایرادها داشته و این کمپانی برای Master Chief Collection در سال ۲۰۱۸ نیز برنامه‌هایی دارد و قرار است امسال هم بروزرسانی‌های مختلفی برای بازی منتشر شود تا عملکردش را بهبود ببخشد.

 


منبع Gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده