// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Hitman Go

بازی موبایل Hitman Go به واسطه‌ی حال و هوای شطرنج-گونه‌ی خود باعث شده گیم‌پلی متفاوتی را نسبت به بازی‌های هم‌سبک آن تجربه کنیم.

سه‌‌گانه‌های GO کمپانی اسکوئر انیکس از محبوبیت و جذابیت بالایی برخوردار هستند و ویژگی جالب هر کدام از این نسخه‌ها این است که با وجود یک سری المان‌های مشابه، همچنان سعی می‌کنند خود را متفاوت جلوه دهند و مخاطبین مختلفی را به سمت خود جلب کنند. البته این حرکت را باید مدیون خود تیم سازنده بود؛ زیرا آن‌ها به سراغ سه بازی متفاوت با مخاطبان مختلف رفتند و از طرفی سعی کردند این تفاوت را در نسخه‌های موبایل‌شان هم پیاده کنند. خروجی این کار می‌شود جذب مخاطب و افزوده شدن به محبوبیت کمپانی اسکوئر انیکس که سازنده و ناشر سه‌گانه GO است.

حال در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ یکی دیگر از این سه‌گانه‌ها، یعنی بازی موبایل Hitman Go، می‌رویم. قطعا مامور 47 شخصیتی فوق کاریزماتیک است که اکثر هواداران بازی‌های ویدیویی با وی خاطره دارند و نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که نسخه‌های قدیمی یا جدید مجموعه هیتمن را بازی نکرده باشد. حال در بازی اندروید، آیفون و ویندوز موبایل Hitman Go به سراغ ماجراجویی و آدم‌کشی‌های مامور 47 می‌رویم. سه‌گانه‌ی Go در سبک اکشن-پلتفرمر و بر اساس معماهای مختلف ساخته شده است که در آن، به واسطه‌ی مسیرهای مشخصی که در اختیار شما قرار داده شده، می‌بایست به مقصد نهایی خود برسید. حال، مسیرها به شکلی طراحی شده‌اند که نمی‌توانید همان مسیرهای مشخص را آزادانه بپیمایید؛ بلکه می‌بایست خانه به خانه پیش بروید و دشمنانی را که سر راه شما قرار دارند به روش‌های مختلف بکشید.

در بازی موبایل Hitman Go یک سری چپتر برای شما در نظر گرفته شده است. هر چپتر از چند مرحله مختلف تشکیل شده که باید آن‌ها را تکمیل کنید تا به اهداف اصلی برسید. در واقع اهداف اصلی، اشخاصی هستند که شما لازم است آن‌ها را بکشید. جدای از هدف اصلی هر مرحله، یک سری ماموریت‌های فرعی هم برای شما در بازی گنجانده شده است که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید آیتم‌های متفاوتی را کسب کنید و در نهایت، آن مرحله را با رکورد بهتری به پایان برسانید. رفته رفته و با پیشروی در انجام مراحل، چالش‌ها و معماهای بازی هم سخت‌تر می‌شوند و شما را به چالش می‌کشند.

بازی موبایل Hitman Go

البته در این میان برای انجام مراحل بازی، یک سری موارد کمکی در نظر گرفته شده است که با توجه به آن‌ها می‌توانید مراحل را پشت سر بگذارید؛ برای مثال، قابلیت راهنمای بازی که تعداد محدودی دارد و شما می‌توانید در موارد مختلفی، نظیر نحوه به اتمام رساندن مرحله مورد نظر یا کشتن دشمنان، از راهنماهای گوناگون استفاده کنید.

در ابتدا به این نکته اشاره شد که گیم‌پلی بازی‌های مجموعه Go کمپانی اسکوئر انیکس با تمام شباهت‌هایشان، در بخش‌های مختلفی متفاوت هستند. این گفته بدین معنا است که در بازی Hitman Go سبک پیشروی شما با دو بازی دیگر متفاوت است و در آن، حال و هوای بازی شطرنج به شما دست می‌دهد. به عبارتی مامور 47 را یک مهره شطرنج فرض کنید که در خانه‌های مجاور خود قادر به حرکت کردن است و دشمنان بازی را همانند یک مهره شطرنج از میان بر می‌دارد.

برای دانلود این ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

با تمام این تفاسیر، بازی موبایل Hitman Go همانند سایر بازی‌های این مجموعه از جذابیت بالایی برخوردار است و به خوبی می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم کند. تجربه‌ای متفاوت با مامور 47 دوست‌داشتنی و موسیقی معروف و بی‌نظیر این مجموعه سبب می‌شود به هیچ‌وجه گذر زمان را حس نکنید.

دانلود بازی موبایل Hitman Go


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده