نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷

تریلر بین المللی فیلم Transformers: The Last Knight

کمپانی پارامونت تریلر بین المللی جدیدی از فیلم مورد انتظار Transformers: The Last Knight را منتشر کرده است.

کمپانی پارامونت پیکچرز تریلر بین المللی جدید فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر تازه بسیاری از جدیدترین فیلم مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) هستیم. علاوه بر صحنه‌های اکشن متعدد، در این تریلر نحوه آشنایی کید یگر با بازی مارک والبرگ، با لرد انگلیسی با بازی آنتونی هاپکینز، نشان داده می‌شود که او به یگر تاریخچه حضور تبدیل شوندگان روی زمین را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل بی، کارگردان چهار قسمت گذشته مجموعه تبدیل شوندگان، بوده است و آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان هم روی فیلمنامه آن کار کرده‌اند. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از فیلم Transformers: The Last Knight:

فیلم The Last Knight داستان شکسته شدن قهرمان‌های اصلی فیلم Transformers را روایت می‌کند. این فیلم تعریف جدیدی از آنچه که به یک شخص قهرمان می‌گوییم، ایجاد خواهد کرد. انسان‌ها و تبدیل شوندگان در جنگ هستند و اپتیموس پرایم آن‌ها را ترک کرده است. کلید نجات آینده در اسرار پنهان گذشتگان و تاریخ پنهان اعضای تبدیل شوندگان روی زمین، نهفته شده است. افراد شرور می‌خواهند تبدیل به قهرمانان جدید شوند و قهرمانان در حال تبدیل به شخصیت‌های شرور و منفی هستند. تنها یک گروه برای زندگی در این جهان زنده خواهد ماند؛ آن‌ها یا ما.

بی در فوریه ۲۰۱۶ اعلام کرد که پس از ساخت و انتشار فیلم Transformers: The Last Knight، دیگر در این مجموعه حضور نخواهد داشت و آن را برای همیشه ترک خواهد کرد. ماه گذشته، او تایید کرد که پارامونت در حال حاضر دارای ۱۴ داستان و ایده دیگر برای مجموعه Transformers است. یکی از این ۱۴ داستان احتمالا متعلق به فیلم مستقل بامبل بی (Bumblebee) خواهد بود. اسفند سال گذشته،‌ کمپانی پارامونت رسما کارگردان این فیلم را معرفی کردتراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، قرار است کارگردانی فیلم Bumblebee را بر عهده داشته باشد.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ (۳۱ خرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. در اسفند سال گذشته، پیش‌نمایش این فیلم در CinemaCon برای منتقدان نمایش داده شد. طبق گفته وب‌سایت هالیوود ریپورتر، این فیلم شاید قسمت پنجم مجموعه Transformers باشد؛ اما کاملا احساس یک فیلم تازه را می‌دهد و این مجموعه را در مسیر جدیدی قرار داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده