نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تایید وجود ۱۴ ایده و داستان دیگر برای مجموعه Transformers

مایکل بی تایید کرد که پارامونت در حال حاضر دارای ۱۴ داستان و ایده دیگر برای مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) است.

طبق خبری که وب‌سایت یاهو منتشر کرده، مایکل بی اعلام و تایید کرده است که در حال حاضر ۱۴ داستان مختلف برای ساخت فیلم براساس مجموعه Transformers وجود دارد. در حاشیه مراسم Cineworld IMAX فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) که در شهر لندن برگزار شد، او در مورد فیلم‌هایی که ممکن است در آینده از این مجموعه مشاهده کنیم، صحبت کرد. در این مراسم، تصاویر جدیدی از فیلم Transformers: The Last Knight نیز منتشر شد. بی فاش کرد که داستان‌های متعددی براساس مجموعه Transformers در دست نوشتن بوده و در حال حاضر پارامونت دارای ۱۴ داستان مختلف و متفاوت است.

بی حتی ابراز علاقه کرد که کارگردانی یکی از این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشته باشد. بی در فوریه ۲۰۱۶ اعلام کرد که پس از ساخت و انتشار فیلم Transformers: The Last Knight، دیگر در این مجموعه حضور نخواهد داشت و این مجموعه را برای همیشه ترک خواهد کرد. یکی از این ۱۴ داستان احتمالا متعلق به فیلم مستقل بامبل بی (Bumblebee) خواهد بود. ماه گذشته،‌ کمپانی پارامونت رسما کارگردان این فیلم را اعلام کرد. تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، قرار است کارگردانی فیلم Bumblebee را بر عهده داشته باشد. با این حال، وجود ۱۴ داستان مختلف به معنای ساخت ۱۴ فیلم مختلف از مجموعه Transformers نیست و احتمالا منظور بی ۱۴ داستانی که از اتاق نویسندگان این مجموعه بیرون آمده، بوده است. 

michael bay transformers

کمپانی پارامونت  پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، هر سال یک فیلم از مجموعه Transformers تولید و منتشر کند. این استودیو چندی پیش اعلام کرده است دو فیلم پس از فیلم The Last Knight به روی پرده خواهد رفت. فیلم Transformers 6 در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و Transformers 7 در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد. یکی از این دو فیلم، قرار است قسمت فرعی این مجموعه باشد که تمرکز آن بر روی شخصیت بامبل‌ بی خواهد بود.

فیلم Transformers: The Last Knight، جدیدترین فیلم مجموعه Transformers، برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده