نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

احتمال انتشار چهار فیلم از دنیای بتمن در سال ۲۰۱۹

طبق شایعات منتشر شده، کمپانی برادران وارنر در نظر دارد چهار فیلم از دنیای بتمن را در سال ۲۰۱۹ منتشر کند.

تاکنون سه فیلم از دنیایی سینمایی دی سی منتشر شده‌اند و با وجود عملکرد بسیار خوب در گیشه، نتوانسته‌اند نظر منتقدان را جلب کنند. با این وجود دی‌سی و برادران وارنر به دنبال گسترش دنیای سینمایی خود هستند و حال به نظر می‌رسد دنیای کامیک بتمن بخش مهمی از این دنیا را تشکیل خواهد داد.  ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر مت ریوز را رسما به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین بن افلک، انتخاب و معرفی کرد. همچنین در اواسط این ماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جاس ویدون در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بت‌گرل (Batgirl) است.

حال طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، برادران وارنر در حال برنامه‌ریزی برای ساخت و انتشار چهار فیلم از دنیای بتمن در سال ۲۰۱۹ است. این شایعه توسط یکی از کاربران انجمن ۴چن منتشر شده است و ادعا می‌کند که این اطلاعات را از منبعی بسیار موثق در این کمپانی بدست آورده است. همچنین او اطلاعات بیشتری از آینده دنیای سینمایی دی‌سی نیز به اشتراک گذاشته است. بخش مهم و اصلی این اطلاعات به شرح زیر است:

به مناسبت هشتادمین سالگرد خلق و معرفی شخصیت بتمن، کمپانی برادران وارنر در نظر دارد چهار فیلم از دنیای بتمن را در سال ۲۰۱۹ منتشر کند. فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) در روز ولنتاین، فیلم Nightwing (نایت وینگ) در روز یادبود، فیلم Batgirl در ماه آگوست و فیلم Batman در ماه نوامبر، منتشر خواهند شد. شخصیت دث استروک همچنان در فیلم بتمن حضور خواهد داشت، اما او دیگر شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم نخواهد بود. مت ریوز در نظر دارد فیلم را در مقیاس بزرگ‌تری بسازد که شامل خانواده بتمن و اکثر مجرمین و جنایتکاران شهر گاتهام نیز می‌شود. علاوه بر این، در سال ۲۰۱۹ دو انیمیشن بلند سینمایی نیز از دنیای بتمن منتشر می‌شود که یکی از این انیمیشن‌ها اقتباسی از کامیک The Long Halloween خواهد بود.

batgirl

گرنت ویلسون شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Nightwing خواهد بود. او توسط رولند دزموند استخدام شده تا تمام روسای اوباشگران در منطقه Blüdhaven را از بین ببرد. فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) یا Dark Universe احتمالا به جای فیلم Aquaman (آکوامن) در اکتبر ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. مل گیبسون دیگر در بین گزینه‌های کارگردانی دنباله فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) حضور ندارد و از ژاومه کویت-سرا و روبن فلیشر به عنوان دو گزینه اصلی کارگردانی این فیلم نام برده می‌شود. فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 اکنون در دست نوشتن است و داستان آن نیز توسط دیوید آیر نوشته شده است. شخصیت کیلر فراست (نسخه لوئیس لینکولن) جانشین هارلی کوئین در این فیلم خواهد شد.

فیلمنامه فیلم Dark Universe که در ابتدا توسط گیلرمو دل تورو نوشته شده بود، اکنون در حال بازنویسی است. اگر داگ لیمان آماده باشد، فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز خواهد شد. کمپانی برادران وارنر در نظر دارد چهار فیلم دیگر از دنیای سینمایی دی‌سی را در سال ۲۰۲۰ منتشر کند که دو فیلم بودجه کمی خواهند داشت و دو فیلم با بودجه و هزینه زیادی ساخته می‌شوند. یکی از این چهار فیلم احتمالا فیلم The Flash (فلش) خواهد بود. گفته می‌شود جاناتان لوین در حال مذاکره جدی با برادران وارنر برای کارگردانی این فیلم است. متیو وان نیز در صورتی که کار نوشتن فیلمنامه فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) را بر عهده داشته باشد،‌ کارگردانی این فیلم را احتمالا قبول خواهد کرد.

The Flash Ezra Miller

با این حال، برادران وارنر یا دی‌سی تاکنون واکنشی رسمی به این اطلاعات فاش شده نداشته‌اند و درست یا غلط بودن این اطلاعات هنوز مشخص نشده است. پیش از این شایعه شده بود که کمپانی برادران وارنر و دی‌سی کامیکس در نظر دارند یک فیلم دیگر در سال ۲۰۱۷ میلادی تولید و در سال ۲۰۱۸ منتشر کنند. ماه گذشته، ساخت فیلم Nightwing توسط برادران وارنر تایید شد. کارگردانی این فیلم بر عهده کریس مک‌کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن) خواهد بود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده