نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

کمپانی دی سی کامیکس می خواهد یک فیلم دیگر در سال 2017 تولید کند

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی دی سی کامیکس به دنبال تولید یک فیلم دیگر در سال ۲۰۱۷ میلادی و انتشار در سال ۲۰۱۸ است.

طبق خبری که هفته گذشته منتشر شد، فیلمبرداری و تولید فیلم مستقل بتمن (Batman) تا سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز نخواهد شد. از طرفی دیگر فیلم فلش (The Flash) در حال حاضر کارگردانی ندارد و در طی سال ۲۰۱۸ قرار نیست به روی پرده برود و اکنون تنها فیلم دی‌سی کامیکس در سال ۲۰۱۸ میلادی، فیلم Aquaman (آکوامن) خواهد بود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است در طی سال ۲۰۱۷ در کشور استرالیا انجام شود. با این حال، طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، کمپانی دی‌سی کامیکس امیدوار است که بتواند تولید و فیلمبرداری فیلم دیگری از مجموعه خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کند.

جاستین کرول، نویسنده وب‌سایت ورایتی، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را اعلام کرد. با این حال، هنوز مشخص و شفاف نیست که ‌دی‌سی در نظر دارد تولید و فیلمبرداری کدام یک از فیلم‌هایی تایید شده خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کند. به نظر می‌رسد شانس تولید و فیلمبرداری فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) به کارگردانی دیوید آیر و با بازی مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، بیش از بقیه محصولات این کمپانی باشد. همچنین فیلم‌های دیگری مانند فیلم Green Lantern Corps (ارتش فانوس سبز) که مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و فیلم جهان تاریک (Dark Universe) به کارگردانی داگ لیمان، که اقتباسی از کامیک لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark) است، نیز می‌توانند گزینه‌های دیگر دی‌سی باشند.

Aquaman

فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) و فیلم The Flash، دیگر گزینه‌های قابل پیش بینی هستند که ممکن است تولید و فیلمبرداری این دو فیلم در سال ۲۰۱۷ آغاز شود. فیلم The Flash تاکنون دو بار کارگردان خود را از دست داده است و کمپانی برادران وارنر به دنبال استخدام سومین کارگردان برای این فیلم است. طبق خبری که اوایل ماه بهمن منتشر شد، فیلمنامه این فیلم توسط جوبی هارولد، نویسنده فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)، قرار است کاملا بازنویسی شود. با این حال، فیلم Aquaman به کارگردانی جیمز وان، تنها فیلم فعلی کمپانی دی‌سی کامیکس است که فیلمبرداری آن قرار است در سال ۲۰۱۷ انجام شود. 

اواخر هفته گذشته، کمپانی برادران وارنر اکران این فیلم را دو ماه عقب انداخت. فیلم Aquaman اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. جیسون موموآ در نقش آرتور کوری / آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریوس ملقب به اوشن مستر و تمورا موریسون در نقش توماس کوری، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Aquaman رسما تایید شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده