نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

فیلم Batgirl به کارگردانی جاس ویدون ساخته خواهد شد

طبق خبرهای منتشر شده، جاس ویدون در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بت‌گرل (Batgirl) است.

طبق جدیدترین اخبار سینما، کمپانی برادران وارنر و دی سی کامیکس در نظر دارند که فیلمی براساس شخصیت بت گرل تولید و منتشر کنند و در آستانه بستن قرارداد با یک کارگردان سرشناس هستند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جاس ویدون در آستانه بستن قرارداد برای کارگردانی، نوشتن فیلمنامه و تهیه کنندگی فیلمم Batgirl است. ویدون بیشتر برای حضور در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. او کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون انتقام جویان (Avengers) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) را بر عهده داشته و حال قرار است کارگردانی فیلمی از دنیای سینمایی دی‌سی را بر عهده بگیرد.

Joss Whedon in Avengers: Age of Ultron

علاوه بر دو فیلم Avengers، ویدون بر روی سریال‌هایی چون فایرفلای (Firefly)، بافی قاتل خون‌آشام‌ها (Buffy the Vampire Slayer) و مأموران شیلد (Agents of SHIELD) نیز کار کرده است. ورایتی در ادامه اضافه می‌کند که تصمیم ساخت فیلم Batgirl در ماه گذشته گرفته شده و به همین منظور تاکنون حضور هیچ تهیه کننده دیگری در این فیلم تایید نشده است. این فیلم، پس از فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) دومین فیلم مستقل دنیای سینمایی دی‌سی با محوریت ابرقهرمان زن خواهد بود.

سال گذشته، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) را به کارگردان دیوید آیر، تایید کرد که تمرکز این فیلم بر روی شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی، خواهد بود. انتظار می‌رود در این فیلم شاهد شخصیت‌های دیگری از جمله زن گربه‌ای و پویزن آیوی نیز در کنار کوئین باشیم. تاکنون تاریخی برای اکران فیلم Batgirl در نظر گرفته و اعلام نشده است. همچنین مشخص نیست که چه کسی قرار است ایفاگر نقش باربارا گوردون / بت‌گرل در این فیلم باشد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده