نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

احتمال کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 توسط کارگردان فیلم The Shallows

طبق شایعات منتشر شده، ژاومه کویت-سرا در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) است.

اواخر ماه بهمن گذشته، خبری منتشر مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با مل گیبسون برای کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 است. حال گفته می‌شود که گیبسون دیگر در گزینه‌های مدنظر این کمپانی برای کارگردانی این فیلم حضور ندارد. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، ژاومه کویت-سرا جدیدترین گزینه کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 است و مذاکرات با او آغاز شده است. با این حال، برادران وارنر با گزینه‌های دیگری نیز مذاکرات خود را ادامه خواهد داد. این شایعه اولین بار توسط جف اسنایدر، از خبرنگاران برجسته دنیای سرگرمی، در برنامه Meet the Movie Press اعلام و منتشر شد. او در این ویدیو گفت:

ژاومه کویت-سرا یکی از نام‌هایی است که من اخیرا شنیده‌ام. او می‌تواند کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 را بر عهده بگیرد و در این پروژه حضور داشته باشد.

Non Stop

اسنایدر در ادامه توضیح می‌دهد که کویت-سرا از کارگردان‌هایی است که در این کمپانی رشد کرده و برادران وارنر برای او مثل یک خانه است. او در طول سال‌های اخیر کارگردانی فیلم‌های ترسناک کم هزینه و موفقی چون ناشناس (Unknown)، یتیم (Orphan) و خانه مومی (House of Wax) را بر عهده داشته است. فیلم آب‌های کم‌عمق (The Shallows) با بازی بلیک لایولی، جدیدترین فیلمی است که کارگردانی آن بر عهده کویت سرا بوده است. اسنایدر در ادامه گفت:

او فیلم‌های با بودجه و هزینه متوسط ارائه می‌کند. فیلم‌های او می‌توانند با هزینه کم، سودآوری زیادی داشته باشند.

علاوه بر کویت-سرا، دانیل اسپینوزا، روبن فلیشر، جاناتان لوین دیگر گزینه‌های احتمالی برای کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 هستند. هفته گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آدام کوزاد، نویسنده فیلم افسانه تارزان (The Legend of Tarzan)، در حال مذاکره با کمپانی برادرن وارنر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده