نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

ساخت فیلم Gotham City Sirens به کارگردانی دیوید آیر تایید شد

دیوید آیر تایید کرد که کارگردانی فیلم مستقل هارلی کوئین (Harley Quinn) با عنوان Gotham City Sirens، را بر عهده خواهد داشت.

دیوید آیر، کارگردان فیلم‌هایی چون خشم (Fury) و جوخه انتحار (Suicide Squad)، با مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین، در فیلم دیگری از دنیای دی‌سی به نام افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) بار دیگر همکاری خواهند کرد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، این فیلم، براساس کامیکی به همین نام در دست ساخت است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های شرور و منفی زن دنیای دی‌سی هستیم. مارگو رابی برای بازی در نقش هارلی کوئین در فیلم Gotham City Sirens باز خواهد گشت. هنوز حضور شخصیت‌های دیگری در این فیلم تایید نشده است، اما انتظار می‌رود در این فیلم شاهد حضور شخصیت‌هایی چون زن گربه‌ای و پویزن آیوی در کنار کوئین باشیم.

آیر به عنوان تهیه کننده و کارگردان در فیلم Gotham City Sirens حضور خواهد داشت، پیش از این تایید شده بود که رابی تهیه کننده فیلم مستقل هارلی کوئین خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم جدید توم ریدر (Tomb Raider) و شرلوک هولمز ۳ (Sherlock Holmes 3)، خواهد بود. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که کریستینا هادسون وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم مستقل هارلی کوئین را بر عهده دارد. تاکنون تاریخی برای اکران فیلم Gotham City Sirens در نظر گرفته و اعلام نشده است و همچنین اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم تا به این لحظه منتشر نشده است.

David Ayer in Suicide Squad

علاوه بر این، آیر تایید کرد دنباله فیلم Suicide Squad همچنان در دست ساخت و توسعه است و مراحل اولیه پیش تولید خود را سپری می‌کند. او همچنین اعلام کرد که ممکن است فیلمی مستقل و فرعی براساس شخصیت ددشات (Deadshot) با بازی ویل اسمیت، تولید و منتشر شود. با این حال، برادران وارنر هنوز تصمیم قطعی برای ساخت این فیلم نگرفته‌اند و ویل اسمیت هنوز قرارداد جدیدی با این کمپانی برای حضور در فیلم Suicide Squad 2 و فیلم مستقل ددشات، امضا نکرده است.

فیلم Suicide Squad با بازی مارگو رابی، ویل اسمیت، جرد لتو، کارا دلیوین، وایولا دیویس، جای کورتنی و جی هرناندس در تابستان امسال به روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. با این حال، فیلم Suicide Squad نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای بسیار ضعیف و متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد. برادران وارنر اخیرا نسخه بلوری این فیلم را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور بیشتری از شخصیت جوکر نسبت به نسخه اکران شده، در فیلم هستیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده