// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

بروزرسانی روز اول بازی Zelda: Breath Of The Wild منوی بسته الحاقی را اضافه می کند

بروزرسانی روز اول بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild امکان مشاهده‌ی بسته‌های الحاقی جدید را در منو می‌دهد.

سوم مارس (۱۳ اسفند)‌ است و در نهایت کنسول نینتندو سوییچ پس از ماه‌ها انتظار امروز به صورت رسمی عرضه می‌شود. یکی از بازی‌های روز انتشار این کنسول که از قضا با نقد‌های مثبتی که دریافت کرده بسیار سر و صدا کرده است بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild،‌ ماجراجویی‌های جدید لینک در جهان افسانه‌ی زلدا است. اکنون با انتشار بروزرسانی روز اول بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild مشخص شده است که این بروزرسانی یک گزینه‌ی جدید را به منوی بازی برای مشاهده‌ی جدید‌ترین بسته‌های الحاقی بازی اضافه می‌کند. هنوز مشخص نیست که بروزرسانی جدید چه ویژگی‌های دیگری را به بازی افزوده است.

تنها بسته‌الحاقی‌ که اکنون در دسترس قرار دارد محتوایی است که برای خریداران Season Pass بازی ارائه شده بود. این DLC شامل سه صندوق گنجینه‌ی جدید می‌شود که طبق گفته‌ی نینتندو دارای «آیتم‌های مفید»‌ و «لباس منحصر به فرد درون بازی» است.

Season Pass (سیزن پس) بازی Zelda Breath of the Wild که برای هر دو نسخه‌ی سوییچ و Wii U در دسترس قرار دارد شامل دو بسته‌ی گسترش دهنده یکی برای عرضه در تابستان ۲۰۱۷ و دیگری برای عرضه در تعطیلات ۲۰۱۷ می‌شود. این محتوا چالش‌های جدید، تنظیمات درجه سختی، سیاه‌چال‌ها و ویژگی‌های دیگری را به بازی اضافه می‌کند. محتوا به صورت جداگانه فروخته نخواهند شد.

Breath of the Wild، بازی جدید زلدا امروز به صورت رسمی عرضه می‌شود و بسیاری از سایت‌های معتبر دنیا بررسی‌های خود را منتشر کرده‌اند که می‌توانید خلاصه‌ای از آن را در سایت زومجی مطالعه کنید. اگر دیدگاه منتقدان نسبت به کنسول نینتندو سوییچ برای شما مهم است، زومجی خلاصه‌ای از دیدگاه سایت‌های معتبر دنیا در رابطه با نینتندو سوییچ را نیز منتشر کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده