// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

توضیحات نینتندو درباره محتویات Season Pass بازی Breath of the Wild

به تازگی شرکت نینتندو، از دلایل خود برای عرضه محتویات Season Pass برای بازی مورد انتظار Breath of the Wild صحبت کرده است.

هفته گذشته، شرکت نینتندو اعلام کرد که برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک محتویات دانلودی Season Pass بیست دلاری نیز در راه خواهد بود. پس از این برخی نینتندو را به خاطر این حرکت مورد سوال و انتقاد قرار دادند. نینتندو اما حالا پاسخی در این زمینه منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، اخیرا بیل ترینن از نینتندو در خصوص این محتواهای دانلودی و دلایل عرضه آن با IGN به صحبت پرداخته است. به گزارش DualShockers او در این زمینه گفته است:

این کار سختی بود، چون در واقع ما بحث‌های زیادی در خصوص خود اعلام کردن و نحوه اعلام کردن آن داشتیم. من فکر می‌کنم یکی از چیزهای منحصر به فردی که درباره روش بازیسازی نینتندو وجود دارد این است که وقتی ما روی بازی کار می‌کنیم، و بدون تردید اگر از تاریخچه بازی‌ها نینتندو آگاهی داشته باشیم، شما می‌دانید که ما در اصل از تک تک دقایق آخر نیز استفاده می‌کنیم تا جایی که در توان باشد بازی خوبی بسازیم و واقعا این به معنی آن است که تیم توسعه روی بازی اصلی کار کردند، آن را تمام کردند، و زمانی که به انتهای کار و جمع کردن بازی رسیده بودند این را گفتند که «ما این دنیای بزرگ Hyrule را ساختیم، زمان خیلی زیادی هم برای این کار صرف کردیم. این واقعا کار بیهوده‌ای خواهد بود که تنها یک بازی از این دنیا ساخته شود.

ترینن در ادامه این مصاحبه گفت:

ما دوست داریم بازیکنان بتوانند از گردش در این دنیا لذت ببرند، پس سازندگان درباره این موضوع فکر می‌کنند که خب، اگر ما قصد ساخت بسته الحاقی را داریم، چه کاری باید انجام دهیم؟ چگونه انجامش دهیم؟ و شما این حقیقت را می‌بینید که این در واقع این طور نیست که بسته‌های الحاقی یک روز بعد از بازی یا یک هفته بعد از آن عرضه شوند. این قرار است چندین ماه بعد و در قالب «بسته اول» عرضه شود و پس از آن هم در چندین ماه بعدی در قالب «بسته دوم» منتشر خواهد شد. این به خاطر این است که محتوای آن‌ها هنوز در مرحله ساخت قرار دارند.

او در ادامه به این موضوع نیز اشاره کرد که اگر نینتندو بتواند جزئیات بیشتری در رابطه با انتظارات طرفداران از این بسته‌های الحاقی منتشر کند، اعلام این خبر ممکن است بهتر هم شود. او همچنین اضافه کرد که برنامه نینتندو برای بسته‌های الحاقی Breath of the Wild متفاوت با محتواهای مشابه برای Mario Kart 8 نیست که طرفداران می‌توانند، Breath of the Wild را با این آگاهی خریداری کنند که محتواهای بیشتری از آن هم در راه خواهد بود.

اگر شما یک طرفدار مجموعه زلدا هستید و در روز عرضه، واقعا سوییچ را برای بازی زلدا خریداری می‌کنید، منظورم این است که چقدر خوشحال می‌شوید که بدانید می‌توان باز هم در ادامه سال و در همین دنیای بازی، بیشتر زلدا بازی کرد.

شما پیش از این در زومجی خواندید که ساخت بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به پایان رسید و جزئیات بیشتری از محتواهای دانلودی Season Pass بازی نیز منتشر شده بود.

بازی Breath of The Wild قرار است در ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس) به عنوان یک بازی روز عرضه، برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. این بازی همچنین در همان روز برای کنسول نینتندو وی یو نیز عرضه خواهد شد که احتمالا آخرین بازی داخلی خود نینتندو، برای آن کنسول خواهد بود.

شما می‌توانید برای مطالعه تمام اخبار و پوشش خبری زومجی از بازی، به صفحه اختصاصی The Legend of Zelda: Breath of the Wild مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده