نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

ویژگی‌های نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی Middle-earth: Shadow of War

با عرضه شدن کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، بازی Middle-earth: Shadow of War میزبان یک آپدیت شد تا دارندگان این کنسول بتوانند از رزولوشن 4K بهره ببرند.

آخرین بازی ساخته‌شده بر اساس دنیای ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) یعنی بازی Middle-earth: Shadow of War، آپدیتی را دریافت کرده که امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران کنسول ایکس باکس وان ایکس قرار می‌دهد.

این بازی روی این کنسول دو حالت دارد که بازیکنان با توجه به صلاحدیدشان می‌توانند یکی از آن‌ها را برگزینند. نخستین حالت که Favor Resolution نام دارد، روی ارائه دادن بیشترین و بهترین رزولوشن ممکن تمرکز می‌کند. این حالت از بیش‌ترین توان نمایشگر شما بهره می‌گیرد و تصاویری با کیفیت 4K واقعی را فراهم می‌آورد. گزینه‌ی دوم که Favor Quality نام دارد، روی ویژگی‌های کلی گرافیکی متمرکز است. با فعال کردن این گزینه، نورپردازی و سایه‌زنی بازی کیفیت بیشتری خواهند داشت و اشیاء و آبجکت‌های دورتر با وضوح بیشتری به نمایش در خواهند آمد (Draw Distance). ضمنا پوشش گیاهی بازی و همچنین افکت‌هایی مانند Ambient Occlusion و Texture Filtering با کیفیت بالاتری رندر می‌شوند و تعداد چندضلعی‌ها (پالیگان‌ها) نیز افزایش خواهد یافت.

بازی Middle-earth: Shadow of War اثری عظیم و جهان‌باز است که نبردهایی سنگین را در محیط‌های عظیم و مملو از جزئیات به نمایش در می‌آورد. ناشر بازی برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه‌ی اجرا شدن این بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس، اینفوگراف زیر را تهیه کرده است:

ُshadow of war infograph

ناشر این بازی یعنی کمپانی برادران وارنر تایید کرده که برای آن چهار بسته‌ی الحاقی عرضه خواهد کرد. نخستین بسته‌ی الحاقی قرار است قبیله‌ای جدید از ارک‌ها را به بازی اضافه کند؛ ارک‌هایی که به «فریبنده» بودن شهرت دارند و قادرند تا در هر نقطه از بازی ناگهان شما را غافلگیر کنند و به سویتان حمله‌ور شوند. بازیکنان می‌توانند در این بسته منتظر مواردی نظیر ماموریت‌های جدید، یک قلعه و یک Overlord جدید، بناهای تازه، Outpostها و ارک‌های Epic و Legendary بیشتر باشند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده