نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

سریال Star Trek: Discovery برای فصل دوم تمدید شد

کمپانی CBS به‌تازگی به طور رسمی اعلام کرد که سریال پیشتازان فضا: اکتشاف (Star Trek: Discovery) برای فصل دوم خود به شبکه All Access بازخواهد گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی گزارشی جدید، مشخص شده که دو تن از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) یعنی ارون هاربرتز و گرچن جی برگ، در یک کنفرانس مطبوعاتی قرارداد جدیدی را امضا کرده‌اند. بر اساس این قرارداد، تمدید پیشتازان فضا: اکتشاف برای فصل دوم خود و بازگشت آن به شبکه CBS All Access به طور رسمی تایید شد.

یکی از مسئولان رسمی کمپانی CBS به‌تازگی در گفتگویی درباره چگونگی تصمیم‌گیری آنها برای تمدید فصل جدید، در صورتی که فصل اول هنوز در اواسط پخش خود است، صحبت کرد. او در این باره گفت:

با اینکه هنوز ۶ قسمت از پخش فصل اول سریال Star Trek: Discovery می‌گذرد، اما کمک خیلی زیادی به افزایش مشترکان سرویس استریم ما کرده است. همچنین از آنجایی که نظرات و نقدهای منتقدان بسیار خوب بوده و از سوی آنها این مجموعه تلویزیونی بسیار تحسین شده است و از طرف دیگر هم طرفداران خیلی زیادی از سرتاسر دنیا جذب این سریال شده‌اند، به نظر می‌رسد که دیگر زمان آن رسیده که آن را برای فصل دوم تمدید کنیم. این سریال دارای یک تیم واقعا خلاق و بااستعداد است و همچنین بازیگرانی دارد که به‌خوبی توانایی خود را نشان دادند که می‌توانند میراث دنیای Star Trek را به دوش بکشند.

سریال پیشتازان فضا: اکتشاف تا به این لحظه به‌خوبی توانسته خود را نسبت به بقیه سریال‌های جدید بالا بکشد و محبوبیت خود را تا حد خیلی زیادی افزایش دهد. حتی اخیرا هم در خبری اعلام کردیم که سریال اکتشاف توانسته رکورد جدیدی را در شبکه بستر خود و در زمینه میزان ثبت‌نام‌کنندگان در سرویس استریم این شبکه بشکند.

سریال علمی-تخیلی استار ترک سفر‌ها و ماموریت‌های Starfleet را، برای کشف دنیا‌های جدید و نشانه‌های جدید برای زندگی، به تصویر می‌کشد و همچنین در این میان یکی از افسران این فضاپیما باید واقعا تمام چیز‌هایی را که درباره بیگانگان وجود دارد یاد بگیرد و درک کند، اما اولین کاری که هر کسی برای این کار باید انجام دهد این است که اول خودش را بفهمد و درک کند. با اینکه همان ایدئولوژی‌ها و امیدواری‌های قبلی هنوز هم در این داستان وجود دارد، اما در سریال پیشتازان فضا: اکتشاف، سفینه جدید، شخصیت‌ها و ماموریت‌های جدید وارد داستان خواهند شد.

بازیگران سریال Star Trek: Discovery عبارتند از: سونیکو مارتین گرین در نقش افسر مایکل برنهام، جیسون آیزاکس در نقش کاپیتان لورکا، داگ جونز در نقش سارو افسر دانشمند، آنتونی رپ در نقش افسر استیمتس یکی از اعضای تیم علمی، تری سرپیکو در نقش اندرسون فرمانده سفینه Starfleet، مولیک پنکلی در نقش نامبو افسر ارشد پزشکی، سم وارتولومیوس در نقش افسر کانر جانشین هدایت‌گر سفینه Starfleet، مری وایزمن در نقش کادت تیلی، جیمز فرین در نقش سارک استاد فیزیکدان و پدر اسپارک، کریس اوبی در نقش تیکووما رهبر کلینگان، مری چیفو در نقش ال رل فرمانده کلینگان، شازاد لطیف در نقش ستوان تایلر، رکا شارما در نقش فرمانده لاندری، کنث میچل در نقش کول، کلیر مک کانل در نقش دنس، دیمن رانین در نقش اوجیلی، رید ویلسون در نقش هری ماد و میشل یو در نقش کاپیتان فیلیپ جورجیو.

سریال اکتشاف توسط استودیوی شبکه CBS با همکاری کمپانی Secret Hideout از الکس کورتزمن، کمپانی Living Dead Guy Productions از برایان فولر و Roddenberry Entertainment تهیه‌کنندگی می‌شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه عبارتند از: الکس کورتزمن، برایان فولر، هدر کادین، گرچن جی. برگ و آرون هاربرتز، آکیوا گولدزمن، رود رادنبری و ترور روث. سریال Discovery توسط استودیوی بین‌المللی CBS از شبکه نتفلیکس در ۱۸۸ کشور و در کانادا از شبکه Space و سرویس CraveTV زیر نظر Bell Media پخش می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده