نویسنده: یونس بهرامی
// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

مراسمی به مناسبت سی سالگی مجموعه بازی‌های Final Fantasy برگزار خواهد شد

سری Final Fantasy به‌زودی وارد سی سالگی خود می‌شود و به همین مناسبت، مراسمی برگزار خواهد شد.

امروز کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که میزبان رویدادی جدید خواهد شد تا سی سالگی سری بازی‌های فاینال فانتزی را جشن بگیرد. این رویداد با عنوان «مراسم افتتاحیه‌ی سالگرد سی سالگی فاینال فانتزی» در سینماهای TOHO (واقع در ژاپن، توکیو) در سه شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ (سی و یکم ژانویه) برگزار می‌شود (به‌طور تصادفی، این تاریخ مصادف می‌شود با بیست سالگی Final Fantasy VII). در واقع به‌طور کامل‌تر، دو رویداد برگزار می‌شود که اولی در ساعت شش و نیم بعد از ظهر و دومی در ساعت پنج قبل از ظهر است و هر دو از محتوایی یکسان بهره می‌برند.

شینجی هاشیموتو، مدیر برند فاینال فانتزی در آخرین شماره از مجله‌ی ژاپنی و هفتگی فامیتسو به طرفدارها قبلاً وعده داده بود که به‌زودی اسکوئر انیکس از برنامه‌های جدید خود رونمایی می‌کند؛ اکنون نیز این وعده عملی شده است و می‌توانیم به‌زودی در این مراسم از برنامه‌های آینده‌ی اسکوئر انیکس برای فاینال فانتزی خبردار شویم. هاشیموتو وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این مراسم را بر عهده داشته و میزبان آن خواهد بود.

پذیرش در این مراسم رایگان است، اما تنها دویست تن از طرفدارها می‌توانند وارد مراسم شوند. افراد انتخابی، طی یک قرعه‌کشی از بین کسانی انتخاب خواهند شد که برنامه‌ی خود را تا قبل دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۵ (نهم ژانویه) به اینجا ارسال کنند.   

تا این لحظه، تنها اطلاعاتی که از محتوای این رویداد وجود دارد این است که اسکوئر انیکس برنامه دارد تا به مناسبت سی سالگی این مجموعه، برخی از پروژه‌های خود که مربوط به این سری هستند را به نمایش بگذارد، ولی هنوز اطلاعاتی از این پروژه‌ها در اختیار نداریم. پخش نمایش زنده‌ی این مراسم یا همان لایو استریم، هنوز اعلام نشده است. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده