نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

ویدیو جدیدی از فیلم Assassin's Creed منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم ویدیو جدیدی از فیلم مورد انتظار اساسین کرید (Assassin’s Creed) منتشر کرد.

سرانجام امروز فیلم Assassin's Creed به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و به همین منظور کمپانی فاکس قرن بیستم ویدیو جدیدی از این فیلم به نام تیغه پدر (Father's Blade) منتشر کرده است. در این ویدیو شخصیت آلن ریکین، مدیر آبسترگو، را در حال صحبت با کالوم لینچ مشاهده می‌کنیم که ریکین به لینچ در حال توضیح دادن جد و گذشتگان وی است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

کارگردانی فیلم Assassin’s Creed بر عهده جاستین کورزل است و بازیگرانی چون مایکل فسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کنت ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. چند روز پیش، فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی را همراه با یک ویدیو، از این فیلم منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم بود. بخش عمده‌ای از فیلم در قرن ۲۱ میلادی و زمان حال رخ می‌دهد، با این حال این فیلم به گذشته و قرن ۱۵ میلادی نیز باز می‌گردد که طبق گفته سازندگان آن، فاسبندر و دیگر بازیگران در این صحنه‌ها به زبان اسپانیایی صحبت خواهند کرد

فیلم Assassin’s Creed امروز به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم اقتباسی از مجموعه بازی‌های محبوب کمپانی یوبی‌سافت است. به تازگی آزیتا ایمار از کمپانی یوبی‌سافت، در مصاحبه جدید خود گفته که معتقد است که فیلم Assassin's Creed صنعت فیلم‌های ساخته شده براساس بازی‌های ویدیویی را تغییر خواهد داد. او در این رابطه گفت:

به نظر من این فیلم انقلابی خواهد بود. این اولین باری است که استودیوی بازی سازی و فیلم سازی ایده‌های خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و قصد ندارند فقط از بازی الهام بگیرند. قطعا این بازی انقلابی در این صنعت به وجود خواهد آورد.

با این حال، نقدهای فیلم Assassin’s Creed نشان می‌دهد که این فیلم نتوانسته است طلسم فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی را بشکند و با نقدهای بسیار متوسط و ضعیفی از سوی منتقدان روبرو شده است. اکثر منتقدان مشکل اصلی فیلم را داستان ضعیف آن دانسته‌اند. همچنین طبق گفته منتقدان، با وجود شروع نسبتا خوبی که فیلم دارد، نیمه دوم فیلم بسیار خسته کننده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده