نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

یوبیسافت: فیلم Assassin's Creed انقلابی در صنعت بازی های ویدئویی به وجود خواهد آورد

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) معتقد است که فیلم سینمایی «کیش یک آدم‌کش» (Assassin's Creed) صنعت فیلم‌های براساس بازی‌های ویدئویی را تغییر خواهد داد.

«کیش یک آدم‌کش»، فیلم بزرگ بعدی براساس بازی‌های ویدئویی، در روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. بازیگران و کارگردان این فیلم مصاحبه‌ای انجام دادند و در رابطه با آن صحبت کردند.

مایکل فسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز و مایکل کنت ویلیامز به عنوان بازیگران فیلم و جاستین کورزل، کارگردان فیلم، و آزایزا آیمار که کارگردان برند Assassin's Creed است در این مصاحبه شرکت کردند. ستارگان فیلم در رابطه با دلیل پیوستن به این فیلم گفتند و اعلام کردند که بعضی از آن‌ها بازی‌های سری Assassin's Creed را تجربه نکرده‌اند اما قصد دارند با این فیلم به مجموعه احترام بگذارند. فسبندر در این رابطه گفت:

اوضاع در سینما متفاوت است. شما به عنوان یک گیمر وارد یک دنیا می‌شوید و آن ‌جا به دنیای شما تبدیل می‌شود. وارد یک دنیای دیگر می‌شوید و می‌توانید هرجا که می‌خواهید بروید. اما در فیلم دنیایی را به شما نشان می‌دهیم و شما مثل یک مسافر فقط تماشاچی هستید.

وی در رابطه با دلیل پیوستنش به فیلم گفت که «بسیار شگفت انگیز و پیشرفته است» و در رابطه با شخصیت‌ها و داستانش گفت که آن‌ها «بسیار تیره و تار هستند».

همچنین مشخص شد که مایکل فسبندر و آریان لابد که یکی دیگر از بازیگران فیلم است حدود ۹۵ درصد از بدلکاری‌های خود را انجام دادند. دیمین والترز، یکی از بدلکاران فیلم، صحنه پرش ۳۶ متری را اجرا کرد. وی ابتدا این کار را در ارتفاعات کمتر امتحان کرد. یکی از پرش‌ها خیلی خوب نبود و به گفته فسبندر، بدلکار به سمت اشتباه روی تشک سقوط افتاد و حس ضربه خوردن با چوب بیسبال به سرش به وی دست داد.

نکته جالب دیگر که مشخص شد این بود که فسبندر پس از فقط یک جلسه با یوبیسافت توافق رسید. این فسبندر بود که پس از کار کردن با کورزل بر روی «مکبث» (Macbeth) از وی خواست تا کارگردانی «کیش یک آدم‌کش» را نیز به عهده بگیرد. فسبندر یکی از تهیه کنندگان «کیش یک آدم‌کش» نیز است و به نظر می‌رسد قرار است در چند قسمت آینده نیز حضور پیدا کند.

آیمار هم پیش بینی کرد که «کیس یک آدم‌کش» تاریخچه فیلم‌های براساس بازی‌های ویدئویی را تغییر خواهد داد. وی در این رابطه گفت:

به نظر من این فیلم انقلابی خواهد بود. این اولین باری است که استودیوی بازی سازی و فیلم سازی ایده‌های خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و قصد ندارند فقط از بازی الهام بگیرند. قطعا این بازی انقلابی در این صنعت به وجود خواهد آورد.

«کیش یک آدم‌کش» در روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده