نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹

بیلی دی ویلیامز صداپیشه شخصیت دو چهره در انیمیشن The LEGO Batman Movie خواهد بود

بیلی دی ویلیامز به عنوان صداپیشه شخصیت شرور و منفی دو چهره در انیمیشن لگو فیلم بتمن (The Lego Batman Movie) معرفی شد.

۲۷ سال پیش، بیلی دی ویلیامز نقش هاروی دنت را در فیلم بتمن (Batman) به کارگردانی تیم برتون، بر عهده داشت. او حالا شانس این را پیدا کرده است که صداپیشگی نسخه شرور دنت که دو چهره نام دارد، را در انیمیشن مورد انتظار The LEGO Batman Movie بر عهده داشته باشد. کریس مک‌کی، کارگردان این انیمیشن، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران این انیمیشن که پرسیده بود آیا ویلیامز به عنوان صداپیشه دو چهره در این انیمیشن حضور خواهد داشت یا خیر، این خبر را تایید و اعلام کرد.

Billy Dee Williams as Harvey Dent in 1989

ویلیامز با وجود اینکه نقش هاروی دنت را در فیلم Batman بر عهده داشت، هیچگاه شانس این را نداشت که نقش دو چهره را در دنباله‌های فیلم بتمن بازی کند. در نهایت، جوئل شوماخر، کارگردان فیلم بتمن برای همیشه (Batman Foreverتامی لی جونز را به عنوان بازیگر نقش دو چهره انتخاب کرد و آن را جانشین ویلیامز در این فیلم کرد. فیلم Batman Forever در سال ۱۹۹۵ به روی پرده رفت. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی را از انیمیشن The LEGO Batman Movie منتشر کرده است که به نظر می‌رسد اکثر شخصیت‌های دنیای دی‌سی و بتمن در این انیمیشن حضور خواهند داشت. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The LEGO Batman Movie poster

علاوه بر ویلیامز، ویل آرنت، به عنوان صداپیشه شخصیت بروس وین / بتمن، مایکل سرا به عنوان صداپیشه رابین، روزاریو داوسون به عنوان صداپیشه بت‌گرل، رالف فاینس به عنوان صداپیشه آلفرد، زک گالیفیاناکیس به عنوان صداپیشه جوکر  و ماریا کری به عنوان صداپیشه شهردار گاتهام دیگر بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Lego Batman Movie حضور دارند. ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی را از این انیمیشن منتشر کرد. چندی پیش نیز، کمپانی برادران وارنر به مناسبت روز بتمن پوستر جدیدی را از انیمیشن The Lego Batman Movie منتشر کرده بود.

انیمیشن The Lego Batman Movie در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. همچنین ادامه انیمیشن The Lego Movie نیز در دست تولید و ساخت است، اما چندی پیش اعلام شد اکران این انیمیشن عقب افتاده است و در حال حاضر قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده