خراسان رضوي، مشهد
درباره من:
دی اکتیو شد! یه روز به خودمون میایم و میبینیم آخرین پیاممون رو میزاریم... آخرین کامنت... آخرین تماس شاید هم نفهمیم! ولی خیلی زود وقتش میرسه پایان. مرسی از بچه های زومجی که بی حاشیه و بی تکلف به ما حال خوب دادند. حقتون بهتریناست.
عضویت: پنجشنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۴
    • نظر

      @mahdiabc
      Anno رو امتحان کنید
      مال همین استودیوست
      (Blue Byte)

    • نظر

      خیلی خوبه که میبینم از گیم پلی نسخه ی هفتم فاصله گرفته و به نسخه های قبلترش نزدیک شده
      ولی شرم آوره که کالکشن مهاجرانت بعد از 10 سال و اندی توی استیم باشه بعد مجبور بشی بری نسخه ی جدید از اپیک استور یا یوپلی بخریش :|
      درست مثل Anno
      حیف این دوتا آی پی که دست یوبی سافت بمونه
      یوبی سافت بهتره همون یونیورس اساسنیز رو ادامه بده و پولش رو پارو کنه و کاری به بازی های قدیمی و فاخر نداشته باشه

    • نظر

      ترکیب امسال به نظر امیدوار کننده میاد...
      امیدوارم این امیدواری بی دلیل نباشه :))

    • نظر

      مونیکا رمبو...
      آمریکا چاوز....

      چقدر نچسب و تفلونن بعضی از این کاراکترا...
      ولی دیفندر استرنج چقدر سوژه است برای Meme :)))))))))

      اکشن فیگور Supreme Strange بیاد به نظرم میارزه...

    • نظر

      :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    • نظر

      Its a wonderfull life...

    • نظر

      ویدئو گیم وقتی به صنعت و بیزنس صرف تبدیل میشه نتیجه ای بهتر از کالاف و بتل و GTA DE و سایبر پانک و اساسینز کرید و ده تا عنوان به فنا رفته ی دیگه مثل شاهزاده ایرانی و گوست ریکون و نید فور اسپید و غیره نداره...
      راز ماندگاری امثال کوجیما و سم لیک و گیبن و ... چیزی فراتر از یک عنوان تجاریه...
      وابستگی به عناوین مطرح گذشته کمپانی های بزرگ رو طماع و تنبل کرده (یوبی سافت که در این زمینه به حد اعلا رسیده بطوری که روی یک مکانیک ثابت جهان باز ، 10 تا پوسته و تم و داستان میکشه و هر سال با یک اسم متفاوت میده بیرون - یه بار گوست ریکون - یه بار دیویژن - یه بار فار کرای - یک بار هم اساسینز کرید - همینقدر وقیح - ارتقای بصری ارزش چندانی نداره وقتی داستانی برای عرضه ندارند)
      باید عناوین جدیدی معرفی بشه و یا رقبای جدیدتری به میدان بیان...

    • نظر

      @ Knight Detective
      چقدر خواب چوب دستی رو میدیدم... (تو خواب بیشترین اسپلی که تمرین میکردم "وینگاردیوم له ویوسا" بود.. نمیدونم شاید از اثرات دیدن قسمت اول هری پاتر بود:) )
      هر بار هم که وسطش بیدار میشدم ضد حال میخوردم و دوباره میخوابیدم تا شاید ادامشو ببینم... :))

    • نظر

      @Mehran44
      فریم ریتش تحت هیچ شرایطی ثابت نیست
      انصافا اگه نابود شدن طراحی کاراکتر و تم بازی و AI عجیب و غریب ضعیف رو با تکستچر های تر و تمیزش در نظر نگیریم 3 و وایس سیتی تاحدی قابل قبوله به عنوان ریمستر
      اما سان آندریاس علاوه بر مشکلات فوق - تاریک و بی روح و پر باگ و پر از خطاهای فنی و هنریه و دراو دیستنس و اتمسفر بشدت نامناسب...

      یه فرضیه هم دارم:
      با توجه به نزدیک شدن اپیک گیمز به راکستار در چند سال اخیر احتمال میدم تامین هزینه ی این بازی از حاتم بخشی های فورتنایتی اپیک گیمز بوده ... و به خاطر جنبه های تبلیغاتی آنریل و اپیک استور و فورتنایت ( فرض کنید اسکین های سه کاراکتر اصلی به فورتنایت بیان و همزمان روی فروشگاه اپیک 3 نسخه عرضه بشه قبل از استیم - البته با این نمرات افتضاح اگر هم چنین برنامه ای بوده الان کنسل شده )

    • نظر

      "یا مثل یک قهرمان میمیری یا اینقدر زنده میمونی تا خودتو ببینی که تبدیل به یه تبهکار شدی!"
      داستان امروز بلیزارد و راکستارگیمزه.. (تجربه ی تلخ وارکرفت هنوز فراموش نشده)
      اون کیفیت پایین تکستچر ها
      آرت بدون جزییات
      مدل سازی کارتونی و فورتنایت زده (فیزیک کاراکتر عملا بعضی جا ها کامل از بین میره)
      اون Render distance افتضاح (عملا سن آندریاس اتمسفر نداره در ارتفاع بالا - اگه اسکای باکس رو ببینید متوجه میشید که یک کپی پیست ساده است)
      تم بازی رو هم که کاملا از بین بردن.. (فضای سرد GTA 3 و آلوده ی SA به یک محیط آکواریومی تبدیل شده در خصوص VC این قضیه کمتر صدق میکنه)
      فیلم تیتراژ بازی ها هم که دست بهش نزدن و با محتواها نسخه ی اصلی اون رو در ریمستر گنجوندن..

      اون رفتار زشت راکستار با ماد ساز ها رو نگم..
      پیش خرید بازی که حتی روز عرضه در دسترس نیست!

      اینها کافیه با ریمستری که EA داد بیرون برای С&C مقایسه بشه
      حتی ویدیو های لودینگ و صفحه ی ست آپ بازی رو هم ریمستر کرده بودند (از موسیقی بازی هم که نگم سنگ تموم گذاشتن هم نسخه ی ریمستر بود و هم اورجینال)
      مدیر ارشد EA یکی دو سال قبل از انتشار بازی میومد توی فروم های طرفداران و مد سازا و نظر سنجی میکرد برای ریمستر بازی...
      از دسترسی روز عرضه ی بازی هم نگم که حتی سورس بازی رو در دسترس طرفدارا قرار دادند و استیم ورکشاپش..
      (این تغییر رفتار EA و راکستار و.. در مخالف جهت همدیگه باور نکردنیه)
      بحث قیمت گزاری و نسخه های مخصوص هم به کنار



      بعد جالبه یه هفته پیش همین جا برای تریلری که معلوم بود که چی قراره به ما تحویل بده از بازی تعریف میکردند
      فریب محتواها و کامنت های تبلیغات در توییتر و یوتیوب رو نباید خورد
      میتونید کامنت 23 روز پیش بنده رو در پروفایل ببینید.

صفحه ۴ از ۹۸