// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه کامپیوتر بازی GTA The Trilogy دوباره در دسترس قرار گرفت

نسخه کامپیوتر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy پس از چند روز حذف موقت، دوباره روی فروشگاه دیجیتالی راک استار در دسترس قرار گرفت.

نسخه‌ی کامپیوتر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition که برای چند روز از فروشگاه دیجیتالی راک استار حذف شده بود، اکنون دوباره ازطریق لانچر Rockstar Games روی کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفت. پشتیبانی راک استار در یک توییت اعلام کرد که اکنون بازیکنان می‌توانند این بازی را خریداری و تجربه کنند. همچنین سازندگان مشغول کار روی این بازی هستند تا عملکرد کلی آن با آپدیت‌ها بهتر از قبل شود.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition و به‌خصوص نسخه‌ی کامپیوتر آن از زمان معرفی تا انتشار حاشیه‌های زیادی داشته است. اول از همه زمانی‌که لانچر Rockstar Games برای تعمیر از دسترس خارج شده بود، این بازی قابل اجرا نبود. قبل از اینکه راک استار آن را برای خریدارها از دسترس خارج کند، ریمستر سه بازی GTA از لیست فروش خارج شد. راک استار این کار را اتجام داد تا موفق به حذف فایل‌هایی بشود که به‌طور ناخواسته در این نسخه گنجانده شده‌اند؛ از جمله چند آهنگ که راک‌استار دیگر مجوز استفاده از استفاده آن‌ها را ندارد.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition به‌صورت رسمی هم‌اکنون در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفته است و نسخه‌های iOS و اندروید، سال آینده عرضه می‌شوند. مشترک‌های Xbox Game Pass مایکروسافت و PlayStation Now سونی می‌توانند بدون خرید GTA: The Trilogy – The Definitive Edition، به ترتیب سراغ تجربه‌ی ریمستر بازی Grand Theft Auto: San Andreas و ریمستر بازی Grand Theft Auto III بروند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده