نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۶

تریلر جدید بازی The Settlers یوبیسافت با محوریت زمان عرضه

جدیدترین تریلر گیم‌پلی بازی The Settlers تاریخ عرضه‌ی دقیق این اثر را مشخص می‌کند.

در جریان آخرین اخبار بازی، شرکت Ubisoft با پخش تازه‌ترین تریلر از گیم‌پلی بازی The Settlers، زمان انتشار اثر نام‌برده را مشخص کرد تا بدانیم که این بازی استراتژیِ همزمان (RTS) در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) ازطریق فروشگاه اپیک گیمز و یوبیسافت کانکت راهی پی سی خواهد شد.

بازی The Settlers یک بازنگری یا همان ریبوت برای این مجموعه بازی به‌حساب می‌آید. این سری از سال ۱۹۹۳ کار خود را آغاز کرد و حالا با تغییراتی که در مکانیزم‌های گیم‌پلی آن اعمال می‌شود،‌ مجموعه با تغییراتی مهم و با شکلی تازه دوباره به دنیای ویدیوگیم برمی‌گردد. در بازی The Settlers می‌توانید شهرها و لشکر خود را آنطور که دلتان می‌خواهد طراحی کنید و با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی شهرهای خود، با دیگر حکومت‌ها به‌جنگ بروید و قلمرو خود را گسترش دهید.

در The Settlers سه دسته (فکشن/Faction) وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و بازی را جلو ببرید. هر یک از این دسته‌ها، مولفه‌های خاص خود را دارند و نحوه‌ی بازی با هر یک از آن‌ها فرق می‌کند. گفتنی است که تجربه‌ی آنلاین بازی با حداکثر هشت بازیکن به‌طور هم‌زمان امکان‌پذیر است. درحال حاضر می‌توانید با ثبت‌نام در بتای خصوصی این بازی، نسخه‌ی اولیه‌ی آن را زمانی‌که در دسترس قرار گرفت، تجربه کنید.

بازی The Settlers در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) ازطریق فروشگاه اپیک گیمز و یوبیسافت کانکت برای پی سی عرضه خواهد شد. در ادامه توجه شما را به تریلر گیم‌پلی اثر نام‌برده جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده