نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

حضور نسخه متفاوت دکتر استرنج در تصاویر جدید فیلم Doctor Strange 2

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness فاش شده که در آن شاهد حضور متغیر دکتر استرنج هستیم.

مدتی پیش اولین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شد که در این تریلر شاهد حضور نسخه شیطانی دکتر استرنج بودیم. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Doctor Strange 2 فاش شده است. به‌تازگی تصاویر تبلیغاتی متعددی از دنباله فیلم Doctor Strange منتشر شده است که در بخشی از این تصاویر شاهد حضور گروهی شخصیت‌های این فیلم و همچنین لوگو آن هستیم. همچنین در یک تصویر می‌توان شخصیت شرور گارگانتوس را مشاهده کرد.

در بخش دیگر تصاویر می‌توانیم شاهد دکتر استرنج، وانگ، آماندا چاوز و کارل موردو هستیم. البته در این تصاویر شاهد تصویر تبلیغاتی مستقل شخصیت اسکارلت ویچ نیستیم که ظاهرا هنوز فاش نشده است. همچنین در این تصاویر شاهد تصویر دیگری نیز هستیم که در آن نمای کامل و بهتری از شخصیت دیفندر استرنج قابل مشاهده است. شخصیت استرنج مدافع درکنار نسخه شیطانی این شخصیت، در اولین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نیز حضور کوتاهی داشت و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر و سوچیل گومز در نقش آماندا چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده