نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۴

امتیاز بسیار پایین طرفداران به مجموعه ریمستر GTA در متاکریتیک

طرفداران ناراضی GTA با سرازیر کردن نقدهای منفی نسبت به ریمستر سه‌گانه GTA در وبسایت متاکریتیک، انتقاد خود را از عملکرد ضعیف راک استار در GTA: The Trilogy نشان دادند.

در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ کاربر نظرات خود را نسبت به GTA: The Trilogy - The Definitive Edition در بخش امتیاز کاربران وبسایت متاکریتیک به ثبت رساندند که به امتیاز بسیار پایین این مجموعه در مرجع نقد و بررسی بازی‌های ویدیویی منجر شده است. میانگین نمرات ۲۰۵۴ کاربری که نسخه پی سی بازی را نقد کردند به رقم بسیار ضعیف ۰.۵ منتهی شده و در بالاترین حالت برای نسخه PS5 به عدد ۱ می‌رسد. سایر پلتفرم‌ها نیز به همین ترتیب امتیاز بسیار کمی را از سوی طرفداران ناراضی دریافت کرده‌اند.

یکی از کاربران ناراضی نسخه ایکس باکس وان این بازی می‌نویسد: «این پایان کار راک استار است و واقعاً بیش از حد بد است. این بازی از جهات متعددی غیرقابل قابل قبول است به طوری که اصلاً نمی‌توانم کلمات مناسبی را برای توصیف وضعیت آن پیدا کنم.»

«این نسخه به اصطلاح Definitive Edition یکی از بدترین و رقت انگیزترین ریمسترهای تمام تاریخ است. به‌خصوص با درنظرگرفتن اینکه راک استار در گذشته چقدر فوق‌العاده بوده است. آن‌ها بهترین بودند. آن‌ها بارها به توسعه‌دهندگان دیگر نشان دادند که چه کارهایی از آن‌ها ساخته است. نمی‌توانم باور کنم که پایان راک استار اینگونه باشد.»

«این بازی انقدر ناپخته و کم کار شده است که آن‌ها حتی یک نسخه برای بررسی مطبوعات و نشریات هم ارسال نکردند. راک استار به وضوح به سی دی پراجکت رد و بازی Cyberpunk 2077 نگاه کرده و گفته که صبر کنید تا افتضاح بزرگتری را به شما نشان بدهم.»

ریمستر سه گانه GTA

راک استار جمعه شب بازی GTA: The Trilogy - The Definitive Edition را از پلتفرم عرضه کننده نسخه پی سی خارج کرده بود تا فایل‌هایی را که «به‌صورت ناخواسته» به بازی اضافه شده بودند پاکسازی کند. حالا لانچر اختصاصی راک استار مجدداً آنلاین شده اما نسخه پی سی GTA: The Trilogy - The Definitive Edition همچنان آفلاین است.

ریمستر سه گانه جی تی ای در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار دارد. 

راک استار در حال حاضر با شدت گرفتن واکنش‌‌ها با موجی از درخواست بازپرداخت خریداران Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition مواجه شده و وضعیت مساعدی ندارد. در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده