// دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱

سقوط بیشتر میانگین نمرات منتقدها به بتلفیلد 2042

هیچ‌کدام از قسمت‌های اصلی سری بازی Battlefield نیستند که در متاکریتیک و اپن کریتیک، میانگین نمراتی کمتر از بتلفیلد 2042 داشته باشند.

بازی Battlefield 2042 در اپن کریتیک با ۱۰۶ بررسی به میانگین ۶۶ از ۱۰۰ رسید. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس بتلفیلد 2042 میانگین نمرات ۶۴ متاکریتیک را دارد و نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی به میانگین ۶۸ از ۱۰۰ رضایت داده است. بالاترین میانگین امتیازات منتقدها به بازی بتلفیلد 2042 هم متعلق به نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی است که امتیاز ۷۱ از ۱۰۰ را در متاکریتیک به‌دست آورد. پایین‌ترین نمره‌ی متاکریتیک بازی Battlefield 5 روی عدد ۷۳ ایستاد و بالاترین میانگین امتیازات منتقدها به بتلفیلد 5 در متاکریتیک، متعلق به نسخه‌ی پی سی با امتیاز ۸۱ بود.

در میان همه‌ی بازی‌های اصلی عرضه‌شده در مجموعه‌ی بتلفیلد، فقط Battlefield Hardline در متاکریتیک به امتیاز ۷۱ رسیده است که البته خود آن هم یک نسخه‌ی شماره‌دار نیست. تازه نباید از یاد برد که پایین‌ترین میانگین بازی Battlefield Hardline در متاکریتیک ۷۱ است و یکی از نسخه‌های آن به عدد ۷۳ رسید. درحالی‌که ۷۱ حالا تبدیل به میانگین نمرات بهترین نسخه‌ی بازی بتلفیلد 2042 شده است.

دو بازی کامپیوتری فراموش‌شده‌ی Battlefield Play4Free و Battlefield Heroes، تنها بتلفیلدهای تاریخ هستند که میانگین نمرات آن‌ها در محدوده‌ی میانگین نمرات بتلفیلد 2042 قرار می‌گیرد. این دو بازی به ترتیب موفق به کسب نمرات ۶۹ و ۶۸ در متاکریتیک شدند؛ اعدادی که حتی آن‌ها هم بیشتر از میانگین امتیاز ۶۴ از ۱۰۰ یک نسخه از بتلفیلد 2042 هستند. این وسط شاید بتوان سازندگان را خوش‌شانس دانست که نسخه‌های کنسولی نسل ۸ بازی Battlefield 2042، هرکدام در متاکریتیک فقط یک بررسی دریافت کردند تا میانگینی برای آن‌ها به وجود نیاید.

مقاله‌ی مرتبط:

براساس آمار به‌روزرسانی‌شده‌ی سایت SteamDB می‌دانیم که بازی فعلا فقط به رضایت ۳۳.۷۹ درصدی گیمرها در فروشگاه دیجیتالی استیم رسیده است. در برخی از جدیدترین اخبار بازی، شرکت EA و استودیو DICE وعده‌ی برطرف کردن مشکلات بتلفیلد 2042 با عرضه‌ی آپدیت‌های مختلف را داده‌اند. اما مشخص نیست که این آپدیت‌ها دقیقا چه زمانی از راه می‌رسند. در همین حین گزارش‌ها خبر از این دادند که دایس برنامه‌ای برای تولید بازی Star Wars Battlefront III ندارد و تمرکز خود را روی بازی Battlefield بعدی می‌گذارد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده