عضو تحریریه
پدرام بهادری

پدرام بهادری

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

معرفی بازی اندروید Psebay؛ سفری به اعماق جنگل

Psebay یک بازی موبایل هنری، خوش‌ساخت و گاهاً دشوار است که با تلفیق دو سبک شبیه‌سازی و آرکید، شما را به سفری آرامش‌بخش در اعماق جنگل می‌برد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی موبایل بپردازیم.

1

مروری بر بازی های موبایل معرفی شده در زومجی

ما در زومجی تلاش می‌کنیم که روزانه به معرفی بازی‌های موبایلی بپردازیم که بتوانند شما را برای ساعات متمادی سرگرم کنند. در ادامه‌ی مطلب، خلاصه‌ی کوتاهی از مطالبی را می‌خوانید که در هفته‌ی گذشته به وسیله‌ی تیم زومجی در این زمینه تهیه شده‌اند.

معرفی بازی موبایل Stickman Dismount؛ فرار از روزمرگی

Stickman Dismount از آن دسته بازی‌هایی است که تمامی امکانات و شرایط را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر کس به اندازه نبوغ و خلاقیت خود از آن بیشترین لذت را ببرد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی بپردازیم.

معرفی بازی موبایل Atomic Bomber؛ ساده اما لذت بخش

Atomic Bomber مثال بارز و قابل تحسینی از این حقیقت است که برای سرگرم شدن و سپری کردن اوقاتی خوش، نیازی به دانلود بازی‌های حجیم و دیتاهای سنگین نیست. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی یک بازی موبایل بپردازیم که حجمی کمتر از یک مگابایت دارد.

معرفی بازی موبایل نبرد انفجاری؛ بمباران بی‌وقفه

PolyBlast یکی از جدیدترین بازی‌های گیم کوکس (Game Cooks)  است که پیرو همکاری رسمی تیم ایرانی مدریک با این استودیو، نسخه بومی‌سازی شده آن با زبان فارسی در کافه‌بازار با نام نبرد انفجاری عرضه شده است. با زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی بپردازیم.

1

معرفی بازی موبایل آفتابه 2؛ سنجش شکیبایی

آفتابه یکی از اولین بازی‌های ایرانی برای پلتفرم موبایل بود که با استقبال وسیعی از سوی مردم مواجه شد. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که تقریباً پس از گذشت ۲ سال از عرضه نسخه اول، شاهد پر شدن دوباره آفتابه باشیم. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی آفتابه 2 بپردازیم.

1

معرفی بازی آیفون Hockey Stars؛ لذت هاکی آنلاین

در این مطلب قصد داریم بازی موبایل Hockey Stars را معرفی کنیم که توسط استودیو مینی‌کلیپ ساخته شده است. با زومجی همراه باشید.

1

معرفی بازی موبایل ایرانی «هی تاکسی»؛ رقابت بر سر مسافرکشی

«هی تاکسی» نام اثر دیگری از استودیو سازنده بازی بسیار خوش ساخت «موتوری»، گلیم گیمز است که تقریبا حال و هوایی شبیه به بازی‌های گذشته این استودیو دارد. در ادامه این مطلب به معرفی این بازی جذاب خواهیم پرداخت.

معرفی بازی اندروید Dead Among Us؛ هجوم مردگان متحرک

در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی Dead Among Us بپردازیم، اثری که می‌خواهد نشان دهد کشتن مردگان متحرک روی صفحات کوچک تلفن هوشمند چه رنگ و بویی دارد.

معرفی بازی موبایل Lumosity؛ چالشی از جنس سرگرمی

رشد و پیشرفت هر صنعتی باعث پیدایش اهداف ثانویه و جدیدی در آن حوزه می‌شود، اهدافی که شاید حتی روزی به میزان هدف اولیه اهمیت یابند و پایه‌گذار سبک و سیاق نوینی شوند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی یک بازی موبایل با نام Lumosity بپردازیم که هدف آن تنها سرگرمی نیست.

صفحه ۱ از ۵