نویسنده: پدرام بهادری
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۸

معرفی بازی موبایل Stickman Dismount؛ فرار از روزمرگی

Stickman Dismount از آن دسته بازی‌هایی است که تمامی امکانات و شرایط را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر کس به اندازه نبوغ و خلاقیت خود از آن بیشترین لذت را ببرد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی بپردازیم.

هدف شما از بازی کردن چیست؟ احتمالاً با خواندن این سوال، عبارت‌هایی چون «برای آن که سرگرم شوم»، «می‌خواهم اطلاعاتم را افزایش دهم» و «بازی کردن تفریح مورد علاقه من است» محمل‌ترین و بیشترین پاسخ‌های دریافتی باشند. اما همان‌طور که در مطالب قبلی نیز اشاره کردیم، گاهی یک صنعت به قدری بزرگ و یا عنصر خلاقیت به شکلی به آن اضافه می‌شود که جنبه‌ها و سبک‌های دیگری بروز می‌کنند. یکی از این سبک‌های نوین که طرفداران خود را مدیوم موبایل پیدا کرده، سبک بازی‌هایی چون Stickman Dismount است که می‌خواهد با دادن اختیارات تام به مخاطب خود، او را از سردرگمی‌ها و مشکلاتش دور و به نحوی آرام کند.

بازی موبایل Stickman Dismount

Stickman Dismount تقریباً هیچ هدف خاصی را دنبال نمی‌کند. مکانیزم و گیم‌پلی کل بازی را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: به آدمک بازی به روش‌های مختلف آسیب بزنید. هر چه میزان آسیب وارد شده به آدمک بیشتر و اعضای مهم‌تری از بدن او دچار جراحت و شکستگی شوند، شما نیز امتیاز و سکه بیشتری دریافت می‌کنید. با این سکه‌ها می‌توانید وسایل نقلیه و یا محیط‌های جدیدی آزاد کرده و یا شکل آدمک را تغییر دهید. به عبارتی در Stickman Dismount بین خلاقیت شما و امکانات بازی رابطه‌ای مستقیم و خطی وجود دارد؛ هر چه نبوغ بیشتری در آسیب زدن به آدمک به خرج دهید، امکانات و تجهیزات بیشتری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد و راه برای سطح بالاتری از خلاقیت باز می‌شود.

علاوه بر این بعضی از محیط‌های بازی قابلیت تغییر دارند و شما می‌توانید موانع مختلفی چون دیوار آجری و یا چرخ‌دنده‌ای برنده را در مسیر حرکت آدمک بیچاره قرار دهید. وسایل نقلیه بازی نیز از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و متناسب با قیمتی که دارند، جذابیت و هیجان بیشتری به بازی می‌افزایند. ویژگی جالب دیگر Stickman Dismount این است که شما حتی می‌توانید موقعیت و نحوه قرارگیری آدمک در وسایل را نیز تغییر داده و حالت‌های مختلفی را امتحان کنید. برای مثال، فرض کنید که آدمک خود را روی تخت خوابی رو به جلو سوار کرده و او از سرازیری تندی به سمت پایین هل می‌دهید، در بین راه با فشردن دکمه Eject او را از تخت خواب در حال سر خوردن پرتاب کرده و آدمک با سرعت به سمت دیواری محکم برخورد می‌کند و تکه‌های شکسته شده تخت خواب نیز بر سر او فرود می‌آیند، حال تمامی موارد بالا را این بار با یک موتور سیکلت و یا چرخ‌دستی تکرار کنید تا متوجه پتانسیل و گستردگی Stickman Dismount شوید.

Stickman Dismount فرصتی استثنایی به حساب می‌آید تا برای مدتی از درگیری‌های ذهنی خود آزاد شوید و اوقات خوشی را سپری کنید، بنابراین تجربه آن به تمامی افراد توصیه می‌شود.

دانلود از کافه بازار

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده