عضو تحریریه
سارا مرتضوی
تهران، تهران
درباره من:
عضویت: شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶
@ MAX
بیچارم کرده :دی
نیم نگاه زومجی: Animal Crossing: New Horizons
@AAIT
بله بله کاملا راضیم. ببین با وضعیت قیمت الان، واقعا لایت به صرفهتره و اگر خیلی دنبال بازی کردن دستهجمعی نباشی، مسئله جویکانها و وصل نشدن به تلویزیونشم حل میشه. درواقع وضوح و اندازه تصویر لایت کاملاً استاندارده و به هیچوجه اذیتت نمیکنه.
نیم نگاه زومجی: Animal Crossing: New Horizons
@Ali_AT
نه دوست عزیز اینطور نیست. یادم نمیاد تو برنامه به نمره متا اشارهای کرده باشیم. در هر صورت، صحبت از میزان فروش عجیب و غریب بازیه که حتی خود نینتندو هم تعجب کرده. این نشون از یک چیز داره: بازی به قدری جذاب و کامله که تونسته در یک مدت زمان خیلی کوتاه گروههای سنی مختلف رو بهخودش جذب کنه و همه رو هم راضی نگهداره. بماند از میزان تنوع و جزئیات بالا و ساپورت خفنی که نینتندو از بازی میکنه. و بازهم به یاد ندارم جایی گفته باشیم بازی اگر فان باشه، پس شاهکاره. برای شاهکار خوندن یک بازی تکتک المانها رو باید جدا جدا بررسی کرد، اگر که به تنهایی و در کنار هم درست کار میکردند، اون بازی یک اثر شاهکاره :)
در رابطه با رزیدنت اما بحث خیلی مفصلتر از این حرفاست و حذف موزیک تنها یکی از مشکلات این بازی بوده.
نیم نگاه زومجی: Animal Crossing: New Horizons
@rick and bojack
از متن:
«جالب است که آن قدیمها، مثلاً همان نسخه اول دوومِ کلاسیک، بازی را که اجرا میکردید، بدون هیچ مقدمه و تشریفاتی آغاز میشد و کسی هم مشکلی نداشت. جنازههای روی زمین، هزارتویی ترسناک با آن نورپردازی عجیب و غریبش و صد البته کاراکتر بینام و نشان بازی، خود راوی داستانی مرموز بودند.»
تاکید:
«و کسی هم مشکلی نداشت.»
کسی از ایدسافتور توقع طراحی داستان برای دووم نداشته، اما زمانی که سازنده، چیزی حدود دو ساعت از زمان عمر بنده و شما را به روایت داستانش اختصاص میده، باید هم کارش را خوب انجام بده. درواقع یا یک کاری رو انجام نده، یا اگر انجام میدی، درست انجامش بده.
بررسی بازی DOOM Eternal
@Sajad Szb
راجع به داستان بالاتر توضیح دادم، در مورد پازل. ببین اگر میخوای پازل ساده طراحی کنی، اصلا چرا اینکار رو میکنی؟ جای اون یه مسیر ساده بذاری بهتر نیست؟ دووم دو مدل طراحی پازل داشته از قدیم، یکی طراحی مِیز توی محیط که بری و توش گم شی و بترسی، یکی دیگه هم سیکرتها که پوستت کنده میشد پیداشون کنی. ایترنال حالا جفت اینها رو حذف کرده، یا اینکه بینهایت سادهاش کرده. اینه که چون چالشی نداره، بیشتر شبیه به اتلاف وقت به نظر میرسه.
بررسی بازی DOOM Eternal
@محمد عمران
سلام!
نکته یک: رمدی یکی از معروفترین شوتر سومشخص سازاهاست. (حتی با سرچ در ویکیپدیای بازی کنترل!):
Genre(s) Third-person shooter, action-adventure
نکته دو: بله در واقعیت هم یک سری چیزها فلان است، ولی میشود بهمانش هم کرد :) (سعی کردم مثل خودت جواب داده باشم)
نکته سه: چه واقعیتی رو ما کور بودیم و ندیدم دوست عزیز؟ ممنون میشم ما رو هم از گمراهی در بیاری :)
بررسی بازی DOOM Eternal
@Ali Goudarzi
مرررسی گودرزی. اره ایترنال واقعا خفنه، حیف که فعلا خبرای خوبی از مولتیپلیرش نمیاد، ولی کمپینیش بینهایت لذتبخش بود!
بررسی بازی DOOM Eternal
@John Marston
آره سخت نگیری، یهبار تجربهاش حال هم میده حتی. مرسی از نظرت. تاریخچه هم احتمالا هفته بعد :)
بررسی بازی Blacksad: Under the Skin
@NOOB DOG
باید تا ۲۰۰۷ صبر کنی :دی
اولینها در تاریخ بازیهای ویدیویی: سال های میانی دهه ۸۰
@Amirhossein2ImNotARealGamerButIlikeVidepGame
استثنائاً :دی اون گوریل قرمزه گمونم منظورت دانکیکونگه. اونم ببین اول برای دستگاه آرکید اومده. نسخه آرکیدش رو فکر نمیکنم هیچکس تو ایران تجربه کرده باشه. شما احتمالاً بعدها همون نسخهی پورتشدهی NES رو روی میکرو بازی کردی.
اولینها در تاریخ بازیهای ویدیویی: سال های میانی دهه ۸۰