عضو تحریریه
سارا مرتضوی

سارا مرتضوی

تهران، تهران
درباره من:
عضویت: شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶
  1. سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ساعت ۲۱:۴۷
    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۶:۵۵

    @AAIT
    بله بله کاملا راضیم. ببین با وضعیت قیمت الان، واقعا لایت به صرفه‌تره و اگر خیلی دنبال بازی کردن دسته‌جمعی نباشی، مسئله جوی‌کان‌ها و وصل نشدن به تلویزیونشم حل می‌شه. درواقع وضوح و اندازه تصویر لایت کاملاً استاندارده و به هیچ‌وجه اذیتت نمی‌کنه.

    نیم نگاه زومجی: Animal Crossing: New Horizons

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۷:۱۴

    @Ali_AT
    نه دوست عزیز این‌طور نیست. یادم نمیاد تو برنامه به نمره متا اشاره‌ای کرده باشیم. در هر صورت، صحبت از میزان فروش عجیب و غریب بازیه که حتی خود نینتندو هم تعجب کرده. این نشون از یک چیز داره: بازی به قدری جذاب و کامله که تونسته در یک مدت زمان خیلی کوتاه گروه‌های سنی مختلف رو به‌خودش جذب کنه و همه‌ رو هم راضی نگه‌داره. بماند از میزان تنوع و جزئیات بالا و ساپورت خفنی که نینتندو از بازی می‌کنه. و بازهم به یاد ندارم جایی گفته باشیم بازی اگر فان باشه، پس شاهکاره. برای شاهکار خوندن یک بازی تک‌تک المان‌ها رو باید جدا جدا بررسی کرد، اگر که به تنهایی و در کنار هم درست کار می‌کردند، اون بازی یک اثر شاهکاره :)
    در رابطه با رزیدنت اما بحث خیلی مفصل‌تر از این حرفاست و حذف موزیک تنها یکی از مشکلات این بازی بوده.

    نیم نگاه زومجی: Animal Crossing: New Horizons

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | سه شنبه, ۱۲ فروردین ساعت ۲۰:۳۴

    @rick and bojack
    از متن:
    «جالب است که آن قدیم‌ها، مثلاً همان نسخه اول دووم‌ِ کلاسیک، بازی را که اجرا می‌کردید، بدون هیچ مقدمه و تشریفاتی آغاز می‌شد و کسی هم مشکلی نداشت. جنازه‌های روی زمین، هزارتویی ترسناک با آن نورپردازی عجیب و غریبش و صد البته کاراکتر بی‌نام و نشان بازی، خود راوی داستانی مرموز بودند.»

    تاکید:
    «و کسی هم مشکلی نداشت.»

    کسی از ایدسافتور توقع طراحی داستان برای دووم نداشته، اما زمانی که سازنده، چیزی حدود دو ساعت از زمان عمر بنده و شما را به روایت داستانش اختصاص می‌ده، باید هم کارش را خوب انجام بده. درواقع یا یک کاری رو انجام نده، یا اگر انجام می‌دی، درست انجامش بده.

    بررسی بازی DOOM Eternal

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | سه شنبه, ۱۲ فروردین ساعت ۲۰:۴۰

    @Sajad Szb
    راجع به داستان بالاتر توضیح دادم، در مورد پازل. ببین اگر می‌خوای پازل ساده طراحی کنی، اصلا چرا این‌کار رو می‌کنی؟ جای اون یه مسیر ساده بذاری بهتر نیست؟ دووم دو مدل طراحی پازل داشته از قدیم، یکی طراحی مِیز توی محیط که بری و توش گم شی و بترسی، یکی دیگه هم سیکرت‌ها که پوستت کنده می‌شد پیداشون کنی. ایترنال حالا جفت این‌‌ها رو حذف کرده، یا اینکه بی‌نهایت ساده‌اش کرده. اینه که چون چالشی نداره، بیش‌تر شبیه به اتلاف وقت به نظر می‌رسه.

    بررسی بازی DOOM Eternal

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | سه شنبه, ۱۲ فروردین ساعت ۲۱:۰۱

    @محمد عمران
    سلام!
    نکته یک: رمدی یکی از معروف‌ترین شوتر سوم‌شخص سازاهاست. (حتی با سرچ در ویکی‌پدیای بازی کنترل!):
    Genre(s) Third-person shooter, action-adventure
    نکته دو: بله در واقعیت هم یک سری چیزها فلان است، ولی می‌شود بهمانش هم کرد :) (سعی کردم مثل خودت جواب داده باشم)
    نکته سه: چه واقعیتی رو ما کور بودیم و ندیدم دوست عزیز؟ ممنون می‌شم ما رو هم از گمراهی در بیاری :)

    بررسی بازی DOOM Eternal

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | سه شنبه, ۱۲ فروردین ساعت ۲۱:۲۱

    @Ali Goudarzi
    مرررسی گودرزی. اره ایترنال واقعا خفنه، حیف که فعلا خبرای خوبی از مولتی‌پلیرش نمیاد، ولی کمپینیش بی‌نهایت لذت‌بخش بود!

    بررسی بازی DOOM Eternal

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | سه شنبه, ۱۳ اسفند ساعت ۱۹:۴۶

    @John Marston
    آره سخت نگیری، یه‌بار تجربه‌اش حال هم می‌ده حتی. مرسی از نظرت. تاریخچه هم احتمالا هفته بعد :)

    بررسی بازی Blacksad: Under the Skin

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | شنبه, ۲۶ بهمن ساعت ۱۲:۵۲
    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | شنبه, ۲۶ بهمن ساعت ۱۳:۲۷

    @Amirhossein2ImNotARealGamerButIlikeVidepGame
    استثنائاً :دی اون گوریل قرمزه گمونم منظورت دانکی‌کونگه. اونم ببین اول برای دستگاه آرکید اومده. نسخه آرکیدش‌ رو فکر نمی‌کنم هیچ‌کس تو ایران تجربه کرده باشه. شما احتمالاً بعدها همون نسخه‌ی پورت‌شده‌ی NES رو روی میکرو بازی کردی.

    اولین‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی: سال‌ های میانی دهه ۸۰

صفحه ۹ از ۵۰